Новорічний цінопад: акції та розіграші до свята від українських рітейлерів

Новорічний цінопад: акції та розіграші до свята від українських рітейлерів

22.12.2016 09:00
  1727
Микола Маранчак

Добірка найбільш цікавих і яскравих новорічних пропозицій від торгових центрів України і найбільших компаній сфери рітейлу.

Передноворічний ажіотаж – найбільш постійна тенденція у світовому рітейлі на всі часи. Саме в цей період більшість компаній здатне зробити касу, адже практично всі без винятку поспішають прикупити подарунків рідним і близьким. Тому до завершення святкового періоду, рітейлери не поспішають підбивати підсумки року, адже грудень – початок січня здатні радикально змінити картину фінального річного підрахунку прибутку. Щоб стати переможцями, починаючи з Дня Святого Миколая і закінчуючи “старим Новим роком” маркетологи намагаються заманити в свої торгові мережі покупця. Хто з них виділився в цьому році, а також що в цілому приготували найбільші українські рітейлери напередодні свят, в матеріалі RAU.

Оригінальні пропозиції

В Ельдорадо вирішили, що знижки вже нікому не цікаві, тому влаштували… конкурс “Клубу краси Ельдорадо”! Для участі достатньо зробити фото свого новорічного образу і опублікувати на Facebook з хештегом #королеваКлубаКрасоты. Конкурс триватиме до кінця 2016 року, щоправда подарунок можна буде отримати лише після 17 січня.

В Епіцентр К вирішили зосередитися на найменших і зробили ставку на дитячі ярмарки, які будуть проходити аж до 31 грудня 2016 року. Для анонсування активностей зняли ролик, який, втім, за місяць зібрав лише 5 000 переглядів. Хоча по телебаченню він точно своє добере.

В Укрзолото стверджують, що найкращі подарунки – це ювелірні прикраси. А щоб підкріпити це твердження, всім, хто зробив покупку на суму від 2000 грн, вручають в магазинах мережі спеціальні скретч-карти. За допомогою них можна виграти сертифікат на суму від 100 до 5000 грн, ігристе вино або солодкі подарунки. Акція діє до кінця січня 2017 року.

В Anabel Arto запустили новорічну лотерею. З 19 грудня по 8 січня при оформленні будь-якого замовлення можна виграти випадкову знижку від 10 до 50%. При цьому в акції беруть участь всі товари.

Цитрус в цьому році виявився єдиним, хто підійшов до питання новорічних знижок з гумором, не концентруючись на дитячій аудиторії і знижках. Крім того, Цитрус не проігнорував своїм банером чоловічу частину покупців, якій жарт точно прийде по душі. Залишається тільки щоб “майстри зимової веслування” знайшли підходящу пропозицію в компанії для себе і близьких.

Нова пошта пішла максимально практичним шляхом – просто оголосила про безкоштовну доставку на свята. Правда, тільки в переддень дня Святого Микола і тільки до 23 грудня. Решта поки традиційно – малопомітні знижки, акції, кредити під 0%.

Спеціальні ціни та знижки

Деякі рітейлери не стали мудрувати з романтичними ідеями, орієнтуючись на більш лінійну аудиторію: “Бачу знижку, йду на знижку”. Наприклад, Фокстрот пропонує спеціальні знижки тільки в інтернет-магазині і тільки на окремі групи товарів. На зображенні вирішили використати дивного вигляду зелену ворону зі святковим столом на одного – запечений кабанчик, нарізка і келих шампанського. Сенс в цьому шукати не обов’язково – “стрункі ціни” – слоган реклами. Все, на що повинен звернути увагу споживач.

L. A. P. T. I. теж влаштували знижки до 60%, але подали це під забавним соусом: “Нечувана зухвалість! Хакери зламали наш онлайн-магазин і впустили ціни на 60%. Лови момент і вибирай самі класні подарунки за самими класними цінами…” Лайк за легку подачу, правда сам банер нічим не примітний – стримано, в легких пастельних тонах, трохи взуття.


Втім, у A. Tan подача знижок ще більш стримана і вгадати бренд відразу немає можливості опізнати. Українські бренди в цьому сезоні явно тяжіють швидше до стилю мінімал, ніж до українського бароко.

Мережа Люксоптика вважає, що Новий рік – ідеальний випадок, коли можна красиво об’єднати модний тренд і позасезонну турботу про здоров’я зору. Солідні новорічні знижки запустили у всій мережі, в тому числі в інтернет-магазині. На зображенні – типовий Дід Мороз-хіпстера з гіпнотичним підписом SALE.

У Watsons пропонують три подарункових набору за ціною двох і інші знижки під загальним каталогом, безперечно, оригінальним, але не відразу зрозумілим слоганом «Щедрих даросвят». Безцінний креатив у вигляді слова «даросвято», невідомого навіть Google, може поповнити словник будь-якого вітчизняного шопоголіка. А раптом знадобиться.

В Master Zoo стверджують, що новорічних свят чекають навіть домашні вихованці, яким теж потрібен подарунок під ялинкою. З нагоди – спеціальні святкові ціни.

Знижки в ювелірному сегменті можна підглянути у SOVA. Пропозиція дійсна до 14 січня 2017 року.

В  СOLIN’S, принаймні в тому, що знаходиться в ТРЦ Dream Town, зниження цін обіцяють на 30, 40, 50 відсотків. Але ніде не пишуть, як їх отримати – “подробиці у продавців-консультантів”.

В Art Mall зробили знижки до 30% в меблевому магазині Homster, правда тільки на новорічний декор, ялинкові прикраси та різні ідеї для подарунків. Акція буде діяти до 2 січня 2017 року.

В INTERTOP знижки до 50% діють з 20 грудня по 30 січня, причому на взуття і жіноче, і чоловіче, і дитяче. Банер в стилі “мурзілка-стайл” здається дивним вибором маркетологів компанії.

Чесна знижка виявлена у MONPACIE. Робиш покупку з 1 по 31 грудня 2016 року на 70 грн і отримуєш знижку 10% на покупки у січні 2017 року. І ніяких загадкових ДО, які спробуй ще перевір.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку