Олена Орлова залишила посаду директора з маркетингу ТРЦ City Center

Олена Орлова залишила посаду директора з маркетингу ТРЦ City Center

13.03.2017 10:18
  513
Ukrainian Retail Association

На посаду директора з маркетингу одеського торгово-розважального центру City Center з 1 березня призначена Ірина Кадушкіна.

«Всі справи в City Center я передала Ірині, яку відшукала серед сотень резюме і рекомендацій і запросила в компанію. Іра – відомий маркетолог з навичками аналітика і рекламщика, а також великим досвідом роботи. Раніше працювала в одеському Gagarin Plaza, а до цього – в мережі хімчисток KIMS», – розповіла rau.ua Олена Орлова.

Вона очолювала маркетинг City Center з часу його відкриття в 2012 році. Тепер же Олена прийняла пропозицію зайнятися розвитком туристичного сектора Одеси.

«Я – президент Фонду Холідейз, який у тісній співпраці з містом і небайдужими до Одеси громадянами буде працювати над підвищенням інвестиційно-туристичної привабливості Одеси. У найближчих планах – відродження в Одесі Гуморини, створення кількох нових концертних локацій і організація великих всеукраїнських фестивалів. Таким чином маємо намір розширити межі високого туристичного сезону в Одесі з трьох місяців (червень-серпень) до восьми (квітень-жовтень), а також залучити в місто туристів зі всієї Європи», – уточнила Орлова.

Довідка. ТРЦ City Center знаходиться на перетині двох великих районів міста Одеси: «Черемушки» та «Таїрова». В основі концепції комплексу – функціональність і практичність. Загальна площа ТРЦ 75 000 кв. м, торгова – близько 60 000 км. м. Парковка комплексу розрахована на 2200 паркомісць.

Читайте також –

Лілія Зубарєва призначена директором з маркетингу БФК Gulliver


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку