Виграють усі: Dybok.ua впроваджує інноваційні технології та підходи в український меблевий рітейл

Виграють усі: Dybok.ua впроваджує інноваційні технології та підходи в український меблевий рітейл

22.09.2020 07:30
  1034
rau

Від замовлення на сайті чи в салоні до безкоштовної доставки у будь-яку точку України: директор з маркетингу Dybok.ua Антон Юмаєв розповідає про складні процеси всередині компанії, які перетворюються на клієнтоорієнтований результат завдяки інноваційним підходам і сервісам.

Цей текст доступний також російською мовою

Dybok.ua – роздрібна мережа, яка пропонує меблі, люстри й освітлення. На початку року рітейлер запустив для своїх клієнтів у всіх населених пунктів України безкоштовну доставку на відділення Нова пошта. Також рітейлер запускає чимало інших нововведень. Як сьогодні змінюється компанія та які амбітні цілі перед собою ставить, в колонці RAU розповів директор з маркетингу Dybok.ua Антон Юмаєв.

Як складне зробити простим

Коли потенційний клієнт уявляє свій перший похід в меблевий салон, то має безліч запитань щодо розмірів, матеріалів, кольорів, доставки, термінів і т.д. Система роботи з клієнтами у компанії Dybok.ua на всіх етапах побудована за принципом – придбати меблі повинно бути не складніше, аніж замовити філіжанку кави. Звісно, якщо говорити про клієнтський ракурс постановки питання. Усередині ж самої компанії напрацьована і функціонує злагоджена система роботи з клієнтами та партнерами на всіх етапах – від першого візиту до доставки замовлення, від першої зустрічі до укладання угоди про співпрацю.

Діджиталізація, маркетингова стратегія, персоніфікований підхід – подібні терміни усе частіше трапляються як у меблевій промисловості так і в системі продажів. Сталий розвиток можливий за умови органічного поєднання як новітніх інтернет-технологій так і сучасного виробництва. Саме на першому зосереджена увага IT-департаменту.

При оновленні сайту dybok.ua основний фокус зроблено на зручності користування. До речі, у 2020 році сайт відвідало вже близько двох мільйонів клієнтів. Якщо клієнту буде складно зрозуміти логіку побудови сайту, а сам товар буде на другому чи ще глибшому рівнях, то момент надсилання продукту у кошик замовлень і, тим паче, придбання може не настати. І це було враховано при проектуванні сайту dybok.ua.

Підвищена взаємодія з користувачем через удосконалення usability сайту

Змін зазнав інтерфейс сайту dybok.ua: увесь його вміст має логічно пов’язані розділи, інформація для відвідувачів представлена правильно і зрозуміло, а всі елементи на сторінках підводять відвідувача до вчинення цільових дій.

Зручність підбору товарів на оновленому сайті зросла через розширення можливостей вибору потрібних товарів та легкий доступ до акційних пропозицій. Оновлено фільтри, збільшено кількість підкатегорій, спрощено та прискорено процес пошуку.

Сайт dybok.ua віднині сам консультує, підбирає та пропонує товари. Кожна ваша дія супроводжується автоматичним підбором, на основі деталізованих фільтрів, та підтягуються ті категорії, які вас вже зацікавили. Якщо ви змінюєте свою думку і переходите у інший розділ – «штучний інтелект» безмовно слідує за вашими думками і пропонує новий набір товарів. Звісно, збільшення кількості фільтрів, застосування інноваційних підходів потребувало удосконалення не лише на рівні фронт, а й бекенду. Кінцевий користувач обираючи фільтр «Тип трансформації – єврокнижка» отримає миттєвий результат. Швидкість залежатиме лише від потужності девайсу на боці користувача. А при наведенні на опис категорій по актуальному асортименту буде презентовано всі бренди, з якими працює компанія «dybok.ua».

Оновлена корзина

Оновлення також торкнулося схеми оформлення замовлення. Кошик став зручнішим, а використовуючи особистий кабінет ви будете впевнені, що підібрані товари не загубляться серед понад мільйона наявних на сайті товарів. Якщо відвідати офлайн шоу-рум немає можливості, то фото великого формату компенсують це і допоможуть більш детально ознайомитися з підібраним товаром.

Якщо і цього замало, то з’явилася можливість фільтрації по типу приміщення. І тепер в будь-якій категорії можна підбирати товари не лише відповідного стилю та відтінків, а й за типом кімнати. Наприклад, дитяча, або вітальня, спальня, або кухня.

Однією з новинок є також фільтрація за типом матеріалу. Тобто, ви можете обрати як пріоритет дерев’яні меблі, або виготовлені з металу, і система автоматично відсіює зайві, аби зекономити час на підбір і збільшити тривалість насолоди від самого продукту.

Меблевий рітейл може і повинен бути сервісним та інноваційним

Однією з проблем компаній, що займаються меблевим рітейлом, є збереження стійкого попиту на продукцію. Зниження рентабельності бізнесу через наявність високої конкуренції та диверсифікації на ринку змушує гравців на меблевому ринку приходити до потенційних споживачів буквально у кожну квартиру і кожен дім через інтернет і розширення офлайн-мережі.

У dybok.ua вважають, що цього також недостатньо, адже однією з відмінних рис українського меблевого ринку є його «непрозорість». «Сірі» схеми працюють чи не в усіх сегментах, в результаті реальна місткість ринку набагато перевищує офіційну. Частина обсягів йде через незаконне ввезення з-за кордону. Ще частина через підпільне виробництво. Змінити ситуацію може лише цивілізоване ведення бізнесу, який розвивається переважно у великих містах, куди прийшли великі маркети і брендові мережі. Ми прагнемо підняти рівень українського меблевого рітейлу на найвищий щабель в інтересах самих рітейлерів та інтересах партнерів і кінцевих споживачів.

Dybok.ua – гіпермаркет меблів біля дому

На початку 2000-их років малі підприємства мали побоювання, що мегамережі поглинуть їхній бізнес. Однак, як показало життя, правильна організація виробничих процесів, оптимізація і гнучкість не лише дозволили конкурувати, а й вивели на новий рівень тих, хто зорієнтований на результат.

Одразу після запуску інтернет-магазину, влітку 2010 року, було зрозуміло, що успішний меблевий рітейл неможливий без «офлайн». Для реалізації задумів знадобилося чотири роки. Перший  «живий» магазин-гіпермаркет меблів «Дубок» у Рівному було відкрито у 2014 році. Поступово розширювалась і географія: 2015 рік – Луцьк, 2016 рік – Нетішин, 2018 рік – Львів, 2019 рік – Вараш. Число відвідувачів вражає – понад 150 000. І це лише протягом 2020 року.

Про темпи і масштаби розвитку компанії можна робити висновки і з того, що нині складські приміщення у різних регіонах загалом займають понад три тисячі квадратних метрів. Але усе це залишається поза кадром. Адже покупець піклується про своє місце комфорту і зручності. Він не повинен перейматися технічними питаннями. Саме тому було розроблено новий формат салонів меблів – шоу-рум не більше ста квадратних метрів; розташування, компонування, доступність, зрозумілість і досяжність у кожному салоні, а головне затишок і відчуття комфорту.

Ці амбітні плани вже успішно реалізовані. Що далі? Просування на ринку, розвиток мережі по усій Україні у найбільших містах та районних центрах. Тож, незабаром виходячи за пакетом молока не перепутайте продуктовий магазин з гіпермаркетом меблів біля вашого дому.

Читайте також

Віталій Бєлєнький, Dybok.ua: У виграші будуть ті, хто не чекає кінця пандемії


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку