
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Маркет мол Даринок провів соціологічне дослідження, вивчивши попит і тенденції в made in Ukraine.
Як повідомила RAU прес-служба Даринка, у дослідженні взяли участь більше 700 чоловік.
За результатами опитування, лише 15% покупців в 2016 році стали більше купувати непродовольчі товари українських брендів. При цьому причиною вибору на користь зарубіжних марок більшість респондентів назвали якість продукції (41%), привабливу цінову пропозицію (34%) і широкий асортимент (12%).
Товари made in Ukraine більшість респондентів вважає за краще купувати в моллах (42%) і на ярмарках (33%), рідше – на ринках (7%). Також значна частка киян купує речі в інтернет-магазинах – 18% опитаних. В онлайні, перш за все, шукають товари для дітей – 34%, одяг – 28%, взуття – 11%, і аксесуари – 4%.
Довідка. Market-mall Даринок – великий торговий об’єкт у Києві, симбіоз великого шопінг-молу і ринку. На площі 68 000 кв. м. розташоване декількох торгових залів, де працює понад 3 000 магазинів і торгових місць.
Читайте також –
Засновник бренду VOVK: власники ТРЦ не вірять у стабільність українських брендів