56% споживачів зацікавлені в соціальних ініціативах бренду в період карантину
56% споживачів раді чути про те, як бренди допомагають громадам в розпал спалаху коронавірусу, відзначає дослідження Американської асоціації рекламних агентств (4A’S) і платформи Suzy.
Цей текст доступний також російською мовою
Дослідження опитало 1000 споживачів 18 березня, щоб дізнатися, як користувачі ставляться до комунікації брендів під час пандемії і як змінилися їхні звички, – повідомляє MMR. 43% опитаних відмітили, що комунікація від брендів, яких вони знають і довіряють, підбадьорює їх, 40% хочуть чути, що бренди роблять у відповідь на пандемію. Тільки 15% не хочуть нічого чути від брендів в цей час.
Більше половини опитаних (56%) раді чути про соціальні проекти брендів, таких як пожертвування своїх товарів і послуг. Оплачувана відпустка на час карантину для тих, хто не може працювати через закриття компанії, найважливіший крок, на який бренди повинні піти у відповідь на коронавірус. Цей крок дуже високо оцінюють міленіали і покоління Z, так як саме вони найбільше постраждають від скорочень. Обробка будівель і спеціальні години роботи для старшого покоління також оцінюються важливими діями компаній.
Коронавірус вплинув на багато аспектів життя. Більшість людей залишаються вдома:
- 49% не їдять за межами будинку (27% користуються доставкою їжі або беруть їжу на винос)
- 44% не хочуть виходить з дому для покупки предметів не першої необхідності
- 37% купують товари в онлайні, і не ходять в магазин
- 15% респондентів зазначили, що коронавірус не вплинув на їхнє життя.
Серед продуктів, які користувачі мають намір купити протягом наступних 30 днів, в топі знаходяться їжа, предмети для дому, засоби по догляду за собою, медичні препарати. Розваги, крафтові продукти та книги займають нижчі позиції.
Джерело: MMR
Читайте також
Вірус карантину: як бізнес в Україні та світі допомагає боротися з коронавірусом