Brocard відкрив новий магазин у запорізькому ТРЦ Аврора (+фото)

Brocard відкрив новий магазин у запорізькому ТРЦ Аврора (+фото)

25.03.2021 10:53
  274
Микола Маранчак

24 березня компанія «Брокард-Україна» відкрила магазин у ТРЦ Аврора на центральному проспекті Запоріжжя – Соборному, 83/85. Новий Brocard зайняв 257 кв. м і став третім магазином мережі в місті.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, новий магазин виконаний у чорно-білій гамі. Зручна конфігурація, сегментування за товарними групами і брендами зорієнтують покупців у пошуку та виборі представлених засобів: зони парфумерії, декоративної косметики, догляду за шкірою й волоссям. Для комфорту відвідувачів асортимент також розділили за тематиками: чоловічий догляд, дитячі й сезонні товари, креми для рук, стайлінг, демакіяж, дезодоранти.

У новому Brocard представлені понад 100 преміальних брендів парфумерії і косметики (CHANEL, Gucci, Guerlain, Dolce & Gabbana, Clarins, Lancôme, Givenchy, Collistar, Eisenberg Paris, Hermes, Trussardi, Lanvin, Payot, Elizabeth Arden, Carolina Herrera, Lacoste, Versace та інші). Крім того, у магазині можна буде послухати аромати легендарних нішевих брендів: Tiziana Terenzi, Montale, Mancera, Escentric Molecules, Zarkoperfume і Comme des Garçons.

«Попит народжує пропозицію. Жителі Запоріжжя активно цікавляться б’юті-індустрією, регулярно відвідують наші магазини – ми вирішили відповісти взаємністю, – прокоментувала Олена Лада, директор зі стратегічного розвитку мережі. – Тепер тут є ще один BROCARD у самому серці міста, де кожен адепт краси зможе знайти улюблені засоби».

У всіх магазинах мережі Brocard представлена винятково оригінальна продукція провідних світових брендів косметики і парфумерії. Компанія працює тільки з офіційними представниками і дистриб’юторами брендів в Україні, що гарантує якість, оригінальність і безпеку всіх товарів мережі.

Довідка. «Брокард-Україна» – оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (бренди Brocard, Kiehl’s, М.А.С., інтернет-магазини Brocard.ua та Letu.ua). У компанії 97 магазинів у 26 містах України, 1 700 співробітників і більше 1,5 млн постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені 350 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 70 нішевих парфумерних домів. У 2020 році загальний обіг мережі склав 4,126 млрд. грн.

Читайте також

Мільярди в рітейлі: від 90-х до АТБ, Brocard і Укрзолото


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку