Огляд останніх нововведень для бізнесу в Facebook, Instagram та інших соцмережах
Розповідаємо про нові корисні інструменти і оновлення для українського рітейлу в Facebook, Instagram, Telegram та інших соціальних мережах і месенджерах. бізнес Facebook
В кінці жовтня багато рітейлерів могли помітити різке падіння охоплення публікацій на офіційних сторінках. Причиною тому послужило тестування Facebook виключення всіх не проплачених постів бізнес-сторінок з основної Стрічки новин користувачів. Зроблено це було заради запуску спеціальної стрічки з рекомендованим контентом Explore («Цікавинки»), де користувачі отримали можливість переглядати найпопулярніші пости тільки від офіційних сторінок, в тому числі від тих, на які вони не підписані. На даний момент експеримент закінчено. Однак Facebook продовжить штучно зменшувати органічне охоплення сторінок і далі, щоб компанії більше замовляли рекламу. Відбуватися це буде, як і раніше, хаотично, тому рітейлерам варто вже сьогодні подумати про контент, який буде спонукати користувачів самостійно заходити до них, щоб переглянути стрічку. Без якісного таргетингу теж більше не обійтися.
Плагін Messenger для відповідей на сайті
Facebook Messenger можна буде інтегрувати на сайт для клієнтської підтримки. Про це повідомляє портал Techcrunch. Таким чином, багато компаній зможуть відмовитися від погано працюючих або платних плагінів для онлайн-підтримки клієнтів і замість цього спілкуватися з ними зручним для більшості способом – через Facebook Messenger. Плюсів від такого несподіваного нововведення маса – по-перше, зберігається завжди доступна під рукою історія листування, по-друге, клієнт (та сама підтримка) зможуть продовжувати розмову за допомогою смартфона або планшета. Плагін також буде підтримувати такі послуги, як грошові перекази, обмін медіа, а на запитання користувачів зможе відповідати як консультант, так і чат-бот.
У даний момент Facebook проводить закрите бета-тестування сервісу, в якому приймають участь в тому числі і рітейлери, наприклад, британський інтернет-магазин Argos, бренд одягу та взуття Zalando та інші.
Замовлення їжі через Facebook
Facebook запустив для всіх користувачів опцію замовлення їжі (Order Food), про тестуванні якої RAU розповідала ще в червні. Відтепер замовляти продукти харчування в служби доставки можна безпосередньо зі сторінки ресторану або кафе. Щоб це зробити, потрібно перейти на сторінку закладу, в якого ця опція активована та натиснути «Почати замовлення». Користувач отримає можливість зробити замовлення і вибрати час доставки.
Опитування в Instagram Stories
Дуже потрібну практично для будь-яких компаній “фічу” викотив Instagram, який додав в Stories можливість проводити опитування. З новими стікерами можна задавати питання користувачам і бачити як вони голосують. При цьому результати демонструються в режимі реального часу. Як і інші Stories, голосування зникає через 24 години, але для отримання конверсії цього часу більш ніж достатньо.
Facebook дозволить оптимізувати бюджет кампанії
Як передає портал ADWEEK, вже в найближчі місяці рекламодавці зможуть встановлювати один загальний бюджет рекламної кампанії на весь місяць і вже його розподіляти на запуск або перезапуск потрібної реклами. Новий інструмент дозволить не тільки зручніше планувати рекламні витрати в Facebook і Instagram, але й економити безцінний час Digital-маркетологів.
Кількість символів в твітах збільшилася вдвічі
Вже у вересні цього року Twitter тестував новий ліміт символів в твітах. На початку листопада довгоочікуване для багатьох оновлення нарешті вступило в силу – один твіт тепер може містити до 280 символів замість 140. Оновлення не торкнеться тільки японської, корейської і китайської мови, оскільки ті завжди могли висловитися більше з допомогою меншої кількості символів, ніж представники інших мовних груп.
Спільний прямий ефір в Instagram
Як раніше повідомляла RAU, влітку Instagram почав тестувати функцію спільної прямої трансляції. Наприкінці жовтня нова можливість стала доступною для всіх користувачів. Вийти в прямий ефір з іншою людиною можна клікнувши на новий значок праворуч внизу і натиснути «Додати», щоб запросити в ефір будь-якого користувача, який дивиться трансляцію в цей момент. Після того як людина приєднається, екран прямого ефіру розділиться на дві частини. В нижній частині відображається запрошений користувач. Під час спільного ефіру користувачі можуть прикріплювати на себе маски. Творець трансляції може в будь-який момент видалити гостя і запросити іншу людину. Втім гість може сам покинути трансляцію.
Демонстрація екрану в Facebook Live
Тепер під час проведення прямих трансляцій, адміністратори офіційних сторінок можуть демонструвати свій робочий стіл. Це може стати в нагоді як для показу слайдів, так і для проведення онлайн-розіграшу. Це нейтралізує будь-які можливості для махінацій і дозволить рітейлерам домогтися повної довіри від користувачів під час підведення підсумків конкурсу. Щоб переключитися, необхідно під час прямого ефіру натиснути на кнопку “Share Screen”, після чого запуститься розширення “Facebook Screen Sharing”, яке запропонує вибрати область екрану для демонстрації.
Telegram додав російську та українську мови
Засновник месенджера Telegram Павло Дуров у свій 33-й день народження зробив подарунок користувачам і заявив про оновлення Telegram до версії 4.4 з трансляцією геопозиції в реальному часі, новим музичним плеєром та підтримкою декількох нових мов. Тепер месенджер доступний російською та українською мовами. Таким чином, “через рік буде що святкувати” – написав Дуров у себе на сторінці. До речі, свій канал в Телеграм запустила і редакція RAU. При підписці на Telegram RAU дізнаватися новини роздрібної торгівлі України буде ще зручніше – тут публікуються лише найцікавіші матеріали про найбільш важливі події в галузі.
Читайте також наш попередній огляд –
Нове для бізнесу в Facebook, Instagram, Youtube та інших популярних ресурсах