Маркетплейс Bigl.ua за місяць потроїв кількість замовлень
У жовтні українці придбали в онлайн-маркеті перевірених продавців Bigl.ua товарів на суму 41 млн гривень — в 2,3 рази більше, ніж у вересні.
Про це RAU повідомила прес-служба групи компаній EVO. Всього за допомогою маркетплейса в жовтні продано більше 120 000 товарів, що в 3,2 рази більше, ніж у вересень. У першу чергу таке зростання пов’язане з переходом на Bigl.ua продавців з сайту Aukro, який з 1 жовтня припинив свою роботу в Україні.
При цьому середній чек, навпаки, знизився на 10% і у жовтні становив 489 грн. “Зниження середнього чека в маркетплейсе пов’язано з тим, що збільшується конкуренція між продавцями, і вони намагаються виставити максимально низькі ціни на свою продукцію, а це, безумовно, на руку покупцям”, – прокоментував результати керівник онлайн-маркетплейса Bigl.ua Віктор Кириченко.
За останній місяць суттєво змінилася і структура замовлень. Ще місяць тому в топі найбільш цікавих для покупців товарів був переважно жіночий одяг, сумки та чохли для телефонів. У жовтні аудиторія маркетплейса оновилася, і поряд з одягом і взуттям більше купували «чоловічих» товарів: дисплеї і тачскріни для телефонів, процесори, матриці для ноутбуків і планшетів, модулі пам’яті.
Зараз на Bigl.ua торгує більш 11 000 компаній, це в 2,5 рази більше, ніж було при старті маркетплейса у лютому 2016-го. За словами Віктора Кириченка, маркетплейс не прагне збільшувати кількість продавців на майданчику: «Ми активно працюємо над стандартизацією та підвищенням якості обслуговування і близькі до того, щоб покупець кожен раз, роблячи замовлення, отримував те, що американці називають expected quality (очікуване якість), незалежно від того, у якого продавця на майданчику він в цей раз вирішив здійснити покупку».
https://rau.ua/news/rukovoditel-bigl-ua-ne-nuzhno-delit-pirog-nuzhno-ego-rastit/