
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


12 грудня 2023 року Київстар зазнав кібератаки, через що українці втратили можливість користуватись послугами зв’язку компанії. Поки оператор працює над відновленнями сервісів, українські бренди підтримують Київстар і створюють ситуативний креатив у соцмережах. А деякі бізнеси паралельно нагадують, як не втрачати з ними зв’язок, попри наслідки атаки. Пропонуємо вам добірку постів з креативом про Київстар.
Comfy перемкнулися на месенджери, поки в улюбленого мобільного оператора відновиться зв’язок, “Бо “шіт хеппенс”, а любов то назавжди!”
Фокстрот підбадьорив оператора, якого зараз підтримує уся країна: ” Хееей, Kyivstar, тримайся! Тебе підтримує уся країна, хакери такого не витримають”, – запевнили в компанії.
А поки рітейлер пропонує згадати часи, коли для нас було звичним дзвонити на міські номери: “Любі клієнти, а ми залишаємося на зв‘язочку за номером: +38 044 225 12 08 Безкоштовно з будь-яких стаціонарних або мобільних телефонів! Проконсультуємо та радо відповімо на усі питання”
Люксоптика окрім слів підтримки також нагадала своїм клієнтам про можливість онлайн звернень в Telegram, на сайті та в месенджерах соціальних мереж:
Триматись разом пропонує й спортклуб 5 елемент, а поки нагадує своїм клієнтам кілька альтернативних варіантів зв’язку:
Мережа АЗК WOG піднімає горнятко теплого чаю за швидке одужання Kyivstar. Ну і, звичайно, на АЗК WOG кожен завжди може знайти Wi-Fi та бути на звʼязку з рідними:
Цілу серію креативу видали представники фармацевтичного та медичного бізнесів — усі чекають, коли Київстар одужає:
На територію «лікувальної» підтримки заїхав і Uklon:
А от ДТЕК згадує, як минулоріч енергетики пліч-о-пліч працювали з мобільними операторами, щоб українці залишались на зв’язку. І переконаний, що добро обов’язково переможе:
Київстар не залишив реакцію ринку непоміченою і висловив вдячність за розуміння та підтримку: