Кейс: як ТРК Arricano за рік збільшили кількість фоловерів в соцмережах на 90%

Кейс: як ТРК Arricano за рік збільшили кількість фоловерів в соцмережах на 90%

22.02.2017 03:54
  592
Ukrainian Retail Association

За результатами активності в соціальних мережах чотири торгово-розважальних комплекси Arricano в 2016 році увійшли в ТОП-20 ТРК України.

Серед причин такого припливу користувачів у Arricano називають грамотну роботу з контентом, в тому числі, використання контент-еластичності, яка прямо впливає на Customer Experience відвідувачів.

У компанії відзначають, що завдяки інтернету та соціальним медіа можна визначити, скільки часу мешканці різних міст проводять в онлайні, які тренди, теми і події вони підтримують, а також якими способами соціалізуються, в якій тональності вони спілкуються з друзями в різних спільнотах.

Сучасні торговельно-розважальні комплекси – це ідеальний майданчик, що дозволяє відвідувачам реалізувати кілька опцій одночасно, впевнені в Arricano. Це шопінг, дозвілля, особистісний розвиток, соціалізація – все необхідне, щоб провести час з користю. Соціальні мережі ТРК переносять ці ж акценти в онлайн і забезпечують різноманітну тематику контенту, що відповідає інтересам аудиторії фоловерів в залежності від міста, lifestyle і персональних уподобань аудиторії, щоб виступити майданчиком Customer Experience і неформальних зустрічей покупця з брендами та лідерами думок у кожному з міст присутності.

«Ми розуміємо трендові відмінності і переваги покупців у Києві та в регіонах, дивимося на інтерес до контенту, використовуємо його еластичність, щоб запропонувати нашим передплатникам нові і надихаючі ідеї, мотивуючі до особистісного розвитку, вдалого шопінгу і цікавих пропозицій від брендів ТРК», – говорить CEO Arricano Михайло Меркулов.

На прикладі сторінок в Facebook і ВКонтакте чотирьох ТРК Arricano – ТРК Проспект (Київ), ТРЦ РайON (Київ), ТРК City Mall (Запоріжжя) і ТРК Сонячна Галерея (Кривий Ріг) – SMM експерти компанії виділяють тенденції, частина з яких відрізняється в столиці і в регіонах – по зацікавленності до тієї чи іншої соцмережі, гендеру та поведінки відвідувачів.

Активність у соціальних мережах набирає обертів практично з кожним місяцем. Враховуючи потік інформації залучати користувачів контенту стає все складніше. Однак і самі користувачі також змінюються, а лайкати, коментувати і вести публічні блоги стає популярним mass-трендом.

«В соціальних медіа ТРК Arricano ми все більше робимо ставку на персоналізовані комунікації, які об’єднують BTL, PR і digital. Даний інтегрований підхід дозволяє вести спілкування з відвідувачами одночасно як в офлайні, так і в онлайні, – зазначає PR менеджер Arricano Олена Обухівська. – Для нас важливо, щоб гості не тільки прислухалися до трендсеттерів, але і самі ставали лідерами думок на наших соціальних сторінках. У нашому портфоліо вже є кілька кейсів, наприклад, «Проспект. Збережи мить», в якому покупці стали героями своїх життєвих історій».

Олена зазначає, що успішність присутності бренду в соціальних медіа визначається персоналізацією: для користувачів особливо важливо знати «обличчя бренду» – які люди стоять за логотипом, слоганом і хто його купує. Серед висновків, які команда фахівців зробила і планує використовувати для сторінок ТРК Arricano в соціальних мережах в майбутньому, слід враховувати, що соціальні мережі – це джерело самого швидкого пошуку інформації, де алгоритм налаштований так, що в стрічку користувача автоматично потрапляють підбірки, що його цікавлять. Передплатники сторінок ТРК хочуть отримувати інформацію про знижки, конкурси та бренди, але їх реакція пролонгована в точки продажів: коментувати і лайкати не будуть, але при поході за цим товаром інформацію візьмуть до уваги. Користувачі активно відгукуються на якісно оформлений user-generated content, який впевнено утримує позицію головного тренда соціальних мереж. Вдалі приклади digital-підтримки масштабних PR-проектів в ТРК Проспект – «Міняй старі речі на нові», «Проспект. Збережи мить»

Соціальні мережі – джерело інформації про поведінку відвідувачів, їх стилі життя, їх пріоритети у виборі товарів і послуг, про довіру до брендів, про Customer Experience. По активності на сторінках ТРК в соцмережах можна досліджувати залученість, поведінку і спосіб життя покупців. В Arricano впевнені, що глибока робота з поведінкою споживачів в онлайні може замінити масштабні дослідження та фокус-групи.

Джерело: прес-служба Arricano

Читайте також –

https://rau.ua/news/arricano-expo/


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  93
Усі новини ринку