Роман Вельгуш, Альфа Про: Актуальні ключові запити від ритейлу – це прозорість, легкість і енергоефективність
11.10.2021 07:45COVID-19 продовжує впливати на зростання електронної комерції в 2021 році: загальна кількість установок додатків зросла на 41%.
AppsFlyer, платформа маркетингових вимірювань і клієнтського досвіду, опублікувала звіт “Стан маркетингу додатків в e-сommerce” за 2021 рік. Звіт присвячений ключовим глобальним тенденціям, що допомагають маркетологам у розвитку стратегії mobile-first для підвищення залученості та продажів у святковий сезон.
У 2021 році рівень використання додатків для рітейлу по всьому світу вже практично досяг пікових значень святкового сезону 2020 року. Тому індустрія електронної комерції вступає в останній квартал 2021 року одразу з високими результатами. Так, у країнах СНД кількість установок додатків вже збільшилася на 29%, це свідчить про те, що прийдешній святковий сезон IV кварталу буде рекордним.
“У своїй стратегії на IV квартал рітейлерам варто зробити ставку на мобайл, зокрема на мобільні додатки, щоб досягти високих результатів у святковий сезон, – зазначає Михайло Зайцев, генеральний директор AppsFlyer у країнах СНД. – Для маркетологів це означає забезпечити плавний перехід з вебу в додатки, де ефективність кампаній значно вища. Також варто працювати над взаємодією з існуючими клієнтами, незалежно від їх місцезнаходження, щоб вони використовували діплінкінг для контекстного переходу до потрібного місця в додатку”.
Ключові висновки звіту:
Не дивно, що в період святкових покупок активно використовувався ремаркетинг, причому тільки з жовтня по грудень він збільшився більш ніж удвічі. Проте, з 2021 року конверсії ремаркетингу в цілому знизилися майже на 25%, можливо, через обмеження після релізу iOS 14.5.

Ключові глобальні висновки:
Довідка. Звіт AppsFlyer “Стан маркетингу додатків в eCommerce” за 2021 – це результат сукупних анонімних даних, зібраних з 4,5 мільярдів установок 650 додатків і 25 мільярдів конверсій ремаркетингу. З них 750 мільйонів установок 250 додатків і 3 мільярди ремаркетингових конверсій припадають на регіон EMEA.
Читайте також –
Сайт як вітрина магазину: як залучити покупця та допомогти йому знайти потрібний товар