AppsFlyer: витрати споживачів у додатках для рітейлу зросли на 154%

AppsFlyer: витрати споживачів у додатках для рітейлу зросли на 154%

11.10.2021 07:45
  440
rau

COVID-19 продовжує впливати на зростання електронної комерції в 2021 році: загальна кількість установок додатків зросла на 41%.

AppsFlyer, платформа маркетингових вимірювань і клієнтського досвіду, опублікувала звіт “Стан маркетингу додатків в e-сommerce” за 2021 рік. Звіт присвячений ключовим глобальним тенденціям, що допомагають маркетологам у розвитку стратегії mobile-first для підвищення залученості та продажів у святковий сезон.

У 2021 році рівень використання додатків для рітейлу по всьому світу вже практично досяг пікових значень святкового сезону 2020 року. Тому індустрія електронної комерції вступає в останній квартал 2021 року одразу з високими результатами. Так, у країнах СНД кількість установок додатків вже збільшилася на 29%, це свідчить про те, що прийдешній святковий сезон IV кварталу буде рекордним.

“У своїй стратегії на IV квартал рітейлерам варто зробити ставку на мобайл, зокрема на мобільні додатки, щоб досягти високих результатів у святковий сезон, – зазначає Михайло Зайцев, генеральний директор AppsFlyer у країнах СНД. – Для маркетологів це означає забезпечити плавний перехід з вебу в додатки, де ефективність кампаній значно вища. Також варто працювати над взаємодією з існуючими клієнтами, незалежно від їх місцезнаходження, щоб вони використовували діплінкінг для контекстного переходу до потрібного місця в додатку”.

Ключові висновки звіту:

  • Загальна кількість установок збільшилася на 20% в 2020 році. Прискорене зростання, викликане пандемією і сезоном святкових покупок, призвело до різкого збільшення числа установок, яке зберігається протягом тривалого часу. У період з лютого по травень 2020 року, до пандемії, кількість установок збільшилася на 24%. У період з вересня по грудень, що співпадає з основним періодом покупок, їх кількість зросла на 30%.
  • Ремаркетинг виріс на 132% в IV кварталі 2020 року.

Не дивно, що в період святкових покупок активно використовувався ремаркетинг, причому тільки з жовтня по грудень він збільшився більш ніж удвічі. Проте, з 2021 року конверсії ремаркетингу в цілому знизилися майже на 25%, можливо, через обмеження після релізу iOS 14.5.

  • Споживчі витрати зросли на 154%, в порівнянні з попереднім роком. Споживчі витрати в додатках e-сommerce були “обережними” на початку 2020 року і під час пандемії COVID-19, але у жовтні, напередодні періоду святкових покупок, спостерігалося значне зростання. У IV кварталі 2020 року цей показник в цілому виріс на 51%, в країнах СНД.

Ключові глобальні висновки:

  • У 2021 році кількість установок додатків для шопінгу збільшилася майже на 50%, але обов’язкове впровадження Apple ATT вплинуло на його зниження. У період з січня по липень 2021 року кількість користувачів, які завантажили додаток для шопінгу, збільшилася в цілому на 48%, серед них Android – на 55%, а iOS – на 32%. Однак впровадження Apple фреймворку ATT у кінці квітня 2021 року вплинуло на показники установок на платформах. Число завантажень на Android збільшилося на 5% з травня по липень 2021 року, в той час як на iOS спостерігалося зниження на 12%. Імовірніше, це пов’язано з втратою неорганічних установок, спричиненою зростанням вартості медіа та обмеженими даними, доступними маркетологам для оптимізації.
  • Глобальні витрати на рекламу додатків для шопінгу досягли $5,4 млрд сумарно за 4 квартал 2020 року та 1 квартал 2021 року, причому на США припадає третина світових витрат – більше ніж $1,8 млрд. Маркетологи мобільних додатків витрачають мільярди доларів для залучення користувачів на висококонкурентному світовому ринку. США лідирують завдяки своїм масштабам і в основному через високу вартість медіа.
  • Частка ремаркетингу на iOS впала на 30%, в той час як цей же показник на Android збільшився на 10%. Ремаркетинг на iOS в 2021 році пішов на спад на фоні збільшення бюджетів на ремаркетинг на Android. Проте, цифри з року в рік, як і раніше ростуть, оскільки маркетологи активно проводять таргетинг користувачів, які дали свою згоду на відстеження даних, а 30% користувачів ще тільки доведеться перейти на iOS 14.5 (станом на липень 2021 року).

Довідка. Звіт AppsFlyer “Стан маркетингу додатків в eCommerce” за 2021 – це результат сукупних анонімних даних, зібраних з 4,5 мільярдів установок 650 додатків і 25 мільярдів конверсій ремаркетингу. З них 750 мільйонів установок 250 додатків і 3 мільярди ремаркетингових конверсій припадають на регіон EMEA.

Читайте також –

Сайт як вітрина магазину: як залучити покупця та допомогти йому знайти потрібний товар


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку