Мережа Антошка відкрила магазин у новому концепті в ТРЦ Gulliver
Нова торгівельна точка розташована на четвертому поверсі ТРЦ Gulliver і займає площу 520 кв. м.
Про це RAU повідомила прес-служба торгівельно-розважального центру. Брокером при підписанні угоди виступила компанія Retail & Development Advisor – партнер Асоціації рітейлерів України.
Формат нового магазину в Gulliver – нове і сміливе рішення для мережі Антошка. На невеликій площі, 520 кв. м, представлені всі ключові товарні категорії верхній частини цінового сегмента. Бренд-менеджери компанії ретельно відбирали товарні позиції, щоб максимально задовольнити потреби клієнтів ТРЦ Gulliver.
«Складним завданням стало оформлення вітрини. У даній локації її практично немає, зате є широка вхідна група. Цей виклик прийняли фахівці компанії, розробивши оригінальне рішення плавання та товарних викладок. Зонування магазину виконано відповідно до трьох ключових категорій товарів: харчування та догляд за дитиною (Baby care), іграшки (Fun), одяг і взуття (Fashion).
Також, новий магазин Антошка повністю оформлений в стилі Люмерів. Це ключові елементи нового стилю, фантастичні герої мережі стали персоналізацією бренду, дитячої фантазії, відображенням його відносин з клієнтами», – каже Іван Чивкін, операційний директор мережі Антошка.
Довідка. Мережа магазинів Антошка входить до складу RedHead Family Corporation і налічує 37 магазинів в 17 найбільших містах України. Перший магазин бренду був відкритий в місті Одеса в 1997 році.
Читайте також –
Новини дитячих магазинів: Babyshop, Kids Land, Hamleys та інше