Топ-20 мудростей Business Wisdom Summit: про що говорили рітейлери останні п’ять років
Секрети успіху від топ-менеджерів Comfy і Google, засновників RedHead Family, MTI, UDP та інших компаній.
27 та 28 вересня в Києві відбудеться вже сьомий Business Wisdom Summit. Напередодні події організатори форуму – бізнес/медіа бюро ekonomika+ – опублікували 96 ключових мудростей від спікерів саміту за всі роки його проведення. Редакція RAU відібрала цитати топ-менеджерів і власників бізнесу зі сфери рітейлу, ресторанного бізнесу, девелопменту та e-commerce.
Олексій Коваленко, співвласник і головний виконавчий директор групи компаній OPENMIND (Володимир-Волинська птахофабрика, пивоварня Red Cat і мережа магазинів «ПивоБанк»), 2017 рік
Мало робити правильні речі, їх потрібно робити в правильному обсязі.
Делегування народжується з довіри. Співробітники, яким довіряють, творять дива і роблять більше, ніж від них чекають. Всі люди помиляються, але якщо ми віримо, що людині не байдужі результати компанії, то ми списуємо його помилки на процес навчання.
Як впроваджувати зміни в компанії? Це як виховання дітей. Почніть з себе.
Ігор Хижняк, генеральний директор мережі Comfy, 2017 рік
Головне при запуску на ринок нових продуктів: опинитися в потрібний час в потрібному місці, інакше може виявитися, що клієнт вас не розуміє.
Головна цінність бізнесу більше не в активах, а в команді.
Додайте в ваш бізнес LQ – коефіцієнт любові, це те, чого немає у машин.
Право на благодійність потрібно заробити.
Владислав Бурда, засновник RedHead Family Corporation, 2016 рік
На візитівці потрібно писати те, що ти точно нікому не делегуєш. На моїй написано dream team creator.
Секрет успішного партнерства – вміння «розділяти сцену».
У сімейному бізнесі простіше прощати, ніж дозволяти.
Василь Хмельницький, мажоритарний акціонер будівельної компанії UDP, 2016 рік
У сучасному світі все так швидко змінюється, що більш релевантна не пірамідальна структура управління, а швидше сонячно-системна. Я – в середині.
Говорячи про партнерство, важливо пам’ятати про три ключові речі. По-перше, партнерство – це зменшення ризиків; по-друге, нові можливості; по-третє, партнерство дає нові знання.
Юрко Філюк, співвласник мережі “23 ресторани”, співзасновник громадського ресторану UrbanSpace100, 2015 рік
Зараз багато борються проти чогось: проти брудних вулиць, неправильної реклами і т.і. Важливо не боротися, а показувати, що може бути по-іншому – створювати приклади нового і надихати інших. Ми не боремося з «неправильними» вивісками на будинках, а показуємо, як може бути краще. Так ми міняємо вигляд міста. На цій основі можна побудувати бізнес, наприклад, архітектурне бюро, яке буде продавати послугу дизайну вивісок. Люди до нас потягнуться, тому що будуть знати, що може бути краще.
Важливі позитивні приклади. Радянський Союз ніхто танками не брав, він розвалився, як пережиток минулого. Потрібно розвивати нову систему з новими цінностями.
Володимир Цой, президент компанії MTI, 2014 рік
У гольфі, як в бізнесі: успіху досягає лише той, хто зможе подолати штучно створені перешкоди. У цьому важливий позитивний настрій та план на гру.
Китайська мудрість говорить: «Якщо ти можеш щось змінити – не хвилюйся, все відбудеться і так, якщо не можеш – і хвилюватися не варто».
Андрій Здесенко, власник корпорації Біосфера, Charisma Fashion Group і мережі ресторанів Vapiano, 2014 рік
Пристрасть до своєї справи може замінити досвід.
Відкритість – кращий спосіб отримати клієнтів.
Євген Чичваркін, засновник магазину HedonismWines, 2014 рік
Хороша компанія розбещує споживача.
Дмитро Шоломко, директор Google в Україні, 2013 рік
Щоб досягти успіху, потрібно зосередитися на тому, що любиш, ніколи не вибачатися за те, ким ви є, робити все можливе для своїх послідовників, створювати багато шуму, займатиcя тільки тим, що робиш найкраще.
Відзначимо, що сьомий міжнародний Business Wisdom Summit бізнес/медіа бюро ekonomika + проведе вже 27 та 28 вересня в Києві. Героями саміту цього року стануть ті, для кого необхідність різноманітності в професійному і особистому аспекті не викликає питань. Люди стерео, полі-, мульти-, які вміють поєднувати непоєднуване в своїх компаніях, оперують відразу в декількох бізнесах/індустріях і застосовують свій бізнес-досвід в різноформатних соціальних активностях.
Програма саміту
Якщо хочете дізнатися про спікерів, читайте тут
Замовити білет
Більше про подію на bws.delo.ua
Читайте також –
Ігор Хижняк, Comfy: Найголовніший ризик в Україні – це, як і раніше, війна