Довести до каси: 10 способів підвищити ефективність купівельного «кошика»

Довести до каси: 10 способів підвищити ефективність купівельного «кошика»

03.10.2019 04:00
  246
rau

Які помилки інтернет-магазинів призводять до кинутого “кошику з покупками” і як не втратити покупця до моменту угоди.

Цей матеріал доступний російською мовою

Що робити, якщо сайт ідеальний, але багато користувачів залишають його, дійшовши до «кошика»? Значить, щось заважає відвідувачеві конвертуватися в покупця. Керівник проектів Profitator (Kokoc Group) Ярослав Семенов розповідає про типові проблеми в «кошиках» інтернет-магазинів і пояснює, як їх вирішити. RAU приводить адаптовану версію матеріалу.

Скоротіть шлях до оформлення замовлення

Це нормально, коли користувачеві необхідно ввести свої дані для здійснення покупки. Але форми, які потрібно заповнити, не повинні складатися з декількох сторінок. Наприклад, спочатку в «Кошику» показується список товарів, потім через кнопку «Далі» користувач потрапляє на форму, де потрібно вказати ПІБ, на наступній сторінці – адреса і так далі до нескінченності. Звичайно, це знижує конверсію. Особливо, коли людина не розуміє, скільки ще буде цих сторінок з питаннями.

Зазвичай це трапляється, коли при створенні магазину використовуються стандартні шаблони, де в кожної версії продукту не менш трьох кроків до оформлення замовлення. Тому як мінімум вкажіть їх порядок на кожній сторінці оформлення замовлення. Так користувач буде розуміти скільки ще йому треба пройти.

Краще зібрати всі питання на одній сторінці, яку можна скролити. Розмістити там і контакти, і адресу, і варіанти доставки з прорахунком ціни. Тоді після натискання кнопки «Оформити замовлення», користувач потрапить або у вікно онлайн-оплати або піде далі займатися своїми справами, тому що все, замовлення оформлене.

Приберіть зайві поля

Не треба мучити користувача численними полями, які він повинен заповнити для оформлення замовлення. Чим менше форма, тим більша швидкість її заповнення, тим швидше магазин отримає замовлення. Оптимальний варіант: персональні дані (телефон/e-mail та ім’я), спосіб оплати й спосіб доставки. Всі інші деталі можна уточнити при підтвердженні замовлення.

Очистіть сторінку «Кошика»

Приберіть всі ці слайдери і добірки популярних товарів. Ви вже залучили користувача, він уже готовий у вас щось купити, не заважайте. Варто навіть прибрати меню, щоб воно не відволікало. Все, що можна було йому допродати, вже допродали на картці товару (за умови, що там є такі блоки). Покинути «Кошик», не залишаючи магазин, він зможе, якщо клацне на логотип.

Але дещо все-таки має бути на сторінці.

По-перше, склад замовлення з назвами, фотографіями, цінами і кількістю кожної позиції (важливо, щоб кількість можна було міняти в самому «Кошику»). Назви точно повинні бути клікабельними, а ось фото – не обов’язково. Ми тестували це в інтернет-магазині меблів, і там виявилося краще зробити звичайні картинки.

Добре, якщо при натисканні на назву товару буде випливати вікно з короткою інформацією про нього, як, наприклад, це реалізовано у Lamoda. В результаті знижується ризик того, що, вирішивши ще раз подивитися подробиці товару, користувач піде далі гуляти по каталогу і так і піде, не зробивши замовлення.

По-друге, повинна бути прописана загальна вартість товарів, вартість доставки, вартість збірки/установки, якщо є, і підсумкова сума. Всі додаткові послуги повинні бути прописані в «Кошику», щоб споживач розумів всі витрати, і вартість доставки не стала для нього сюрпризом.

Відпрацюйте страхи покупців

Багатьом користувачам прямо перед оформленням замовлення важливо знати, що робити, якщо товар не підійде, не сподобається або виявиться бракованим. Особливо часто це відбувається при покупці дорогих товарів. Заспокоїти їх можна, якщо на сторінці «Кошика» вказати коротку інформацію про повернення і гарантії. Але все це, звичайно, треба тестувати, бо є зворотний ризик відлякати користувача.

Приберіть обов’язкову реєстрацію перед замовленням

Багато магазинів грішать тим, що просять покупців пройти реєстрацію примусово. Не треба так. Особливо це дратує, коли покупець довго набирав товари в «Кошик» і поп-ап про вхід/реєстрацію спливає після натискання кнопки «Оформити замовлення».

Краще зробити все автоматично, без зайвих рухів тіла: після оформлення замовлення, користувачеві на пошту приходить сервісний лист про реєстрацію та необхідність підтвердити e-mail.

Дайте людям можливість перекласти товари з «Кошика» в «Вибране»

Це дуже корисна штука в магазинах з широким асортиментом, де покупці часто придбавають кілька речей одразу. Наприклад, в Wildberries користувач може додати десяток товарів у «Кошик», а потім повернути частину з них у «Відкладені», щоб замовити пізніше.

Виключіть технічні помилки

Це регулярна історія, коли «Кошик” не конвертуються в продажі, тому що там щось не працює. Наприклад, магазин запускає черговий тест, розробники на фронт-енді щось начудили і в якомусь Internet Explorer перестала працювати кнопка «Оформити замовлення» .Так що треба все перевіряти ще раз після кожного тексту, після кожної рисочки або коми, яку поміняли на сайті .

Пришвидшіть «Кошик»

Все повинно бути швидко. Не буде користувач, особливо який сидить на мобільному інтернеті, чекати півхвилини, поки завантажиться сторінка. Навіть якщо він був готовий купити, гальмуючий сайт його швидше розсердить, ніж мотивує завершити замовлення.

Додайте бонуси

Коли, нарешті, користувач пройшов всі кола пекла і таки оформив замовлення, порадуйте його бонусом. Можна підключитися до реферальної платформи, яка дає можливість реалізувати програму лояльності і одночасно залучити нових клієнтів.

Наприклад, після оформлення замовлення користувачеві пропонується подарунок. Він клацає на кнопку «Отримати» і потрапляє на сторінку з пропозиціями знижок від партнерів. Так працює програма лояльності.

В цей же час знижка від магазину показується покупцям партнерів. І магазин платить комісію платформі тільки за тих користувачів, які в підсумку зроблять покупку. Так працює залучення нових клієнтів.

Поверніть у кинутий «Кошик»

Звичайна історія, коли користувач накидав кілька товарів в «Кошик» і пішов з сайту. Не завжди це значить, що з самою сторінкою щось не так. Може дружина покликала вечеряти, або начальник застукав за шопінгом на робочому місці і пригрозив знизити премію.

Відвідувача, що пішов не по своїй волі, можна повернути e-mail-маркетингом. Якщо користувачі будуть отримувати зверстані листи з товарами, які вони залишили в «Кошику», магазин отримає додаткові бали до конверсії. Налаштувати тригер «Кинутий Кошик» можна в будь-якому, навіть самому простому сервісі e-mail-розсилок.

Звичайно, немає 100% гарантії того, що ці 10 кроків піднесуть конверсію «Кошика» до небес. Перш ніж бездумно впроваджувати зміни, врахуйте, що у вас завжди є шанс все зіпсувати. Кожен з варіантів треба тестувати на конкретному магазині і конкретній аудиторії. Ну і пам’ятайте, що користувач – така ж людина, якій також важливо, щоб покупки відбувалися швидко і безболісно.

Джерело New Retail.ru

Читайте також –

Дослідження RTB House: українці віддають перевагу онлайн-покупкам в одному магазині


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку