Компанія Золотий вік вийшла на польський ринок

Компанія Золотий вік вийшла на польський ринок

02.12.2016 11:50
  1735
Виктор Нагорский

Золотий вік вивів на ринок Польщі бренд Silver Land, відкривши в кінці жовтня дві торгові точки в торгових центрах Galeria Leszno (Leszno) і Magnolia Park (Вроцлав).

Про це в ході Retail&Development Business Summit 2016 розповів директор з розвитку мережі Золотий вік Андрій Лотоцький.

За його словами, обидві торгові точки відкрилися в форматі «островів», площею близько 10 кв. м.

«Цей формат дозволяє мінімізувати витрати і ризики, а також проаналізувати ринок, перш ніж приймати рішення про подальший розвиток», – пояснив Лотоцький.

Він також зазначив, що у Польщі компанія розвивається за рахунок власних коштів, а наступне відкриття планується у січні 2017 року.

«Але конкретних планів розвитку в Польщі на 2017 рік поки немає. Хочемо попрацювати кілька місяців, проаналізувати результати торгових точок і вже після цього будувати подальші плани», – уточнив Андрій Лотоцький.

Він також підкреслив, що Silver Land – польський аналог мережі Срібний вік, яку компанія розвиває в Україні.

Нагадаємо, раніше на ринок Польщі вийшла українська ювелірна мережа Укрзолото, відкривши два магазини під брендом Golden Place. Перший торговий об’єкт компанії розмістився в торговому центрі Outlet Bialystok (р. Білосток), другий – у найбільшому ТРЦ Вроцлава – Aleja Bielany.

Довідка. Ювелірний завод Золотий Вік був створений в 1999 році. Зараз це один з найбільших в Україні виробників ювелірних виробів. За інформацією, розміщеною на сайті компанії, її магазини представлені більш ніж у 100 містах України.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  94
Усі новини ринку