Компанія Золотий вік вийшла на польський ринок
Золотий вік вивів на ринок Польщі бренд Silver Land, відкривши в кінці жовтня дві торгові точки в торгових центрах Galeria Leszno (Leszno) і Magnolia Park (Вроцлав).
Про це в ході Retail&Development Business Summit 2016 розповів директор з розвитку мережі Золотий вік Андрій Лотоцький.
За його словами, обидві торгові точки відкрилися в форматі «островів», площею близько 10 кв. м.
«Цей формат дозволяє мінімізувати витрати і ризики, а також проаналізувати ринок, перш ніж приймати рішення про подальший розвиток», – пояснив Лотоцький.
Він також зазначив, що у Польщі компанія розвивається за рахунок власних коштів, а наступне відкриття планується у січні 2017 року.
«Але конкретних планів розвитку в Польщі на 2017 рік поки немає. Хочемо попрацювати кілька місяців, проаналізувати результати торгових точок і вже після цього будувати подальші плани», – уточнив Андрій Лотоцький.
Він також підкреслив, що Silver Land – польський аналог мережі Срібний вік, яку компанія розвиває в Україні.
Нагадаємо, раніше на ринок Польщі вийшла українська ювелірна мережа Укрзолото, відкривши два магазини під брендом Golden Place. Перший торговий об’єкт компанії розмістився в торговому центрі Outlet Bialystok (р. Білосток), другий – у найбільшому ТРЦ Вроцлава – Aleja Bielany.
Довідка. Ювелірний завод Золотий Вік був створений в 1999 році. Зараз це один з найбільших в Україні виробників ювелірних виробів. За інформацією, розміщеною на сайті компанії, її магазини представлені більш ніж у 100 містах України.