Віталій Кузнєцов, Цитрус: Наш основний конкурент – це Цитрус

Віталій Кузнєцов, Цитрус: Наш основний конкурент – це Цитрус

11.10.2017 09:00
  3073
Виктор Нагорский

Новий СЕО мережі Цитрус розповів про ключові завдання і виклики, плани розвитку мережі, і майбутні зміни в роботі з виробниками і вендорами.

Цитрус – одна з найбільш динамічно розвиваючихся компаній на українському ринку техніки та електроніки. Використовуючи креативні і сміливі рекламні рішення, за останні кілька років компанії вдалося значно збільшити свою аудиторію і поліпшити позиції як в онлайн-торгівлі, так і в офлайні. Тепер Цитрус очікує новий виток розвитку. Наприкінці вересня компанія повідомила про призначення на пост СЕО колишнього топ-менеджера Samsung Україна Віталія Кузнєцова. Представляючи нового керівника, співвласник мережі Дмитро Зінченко підкреслив, що перед компанією стоять дуже амбітні цілі, пов’язані не тільки з Україною, але і з міжнародним ринком. У бліц-інтерв’ю для RAU Віталій Кузнєцов докладніше розповів про свій перехід в Цитрус, найближчі плани компанії, а також майбутні зміни в роботі рітейлера з партнерами.

– Які ключові завдання поставлені перед вами на посаді СЕО мережі Цитрус? На яких напрямках роботи сконцентруєтеся?

– Крім класичних завдань, таких як стабільність операційної діяльності, зростання виручки і виторгу з квадратного метра, стоять і кілька нестандартних завдань. У баченні компанії Цитрус свого розвитку на перше місце ставиться задоволеність наших клієнтів. Адже без вдячних споживачів, які грошима голосують за той чи інший гаджет або сервіс, розвиток неможливий.

Компанія зробила наголос на найбільш яскраве і зрозуміле представлення новинок індустрії, скажімо так, на знайомство споживачів з майбутнім.

І тут важливо постійно тримати руку на пульсі і розуміти, що найцікавіше для наших українських, скажу не споживачів, а друзів Цитруса. Адже ми хочемо дружити з кожним, хто заходить в наші яскраві магазини. Можна навіть не за покупкою, а просто за яскравим настроєм.

Цитрус

– За останній місяць Цитрус покинув цілий ряд керівників, в тому числі креативний директор і директор з маркетингу. З чим пов’язані ці зміни?

– Директор з маркетингу не пройшов випробувальний термін. На креативного директора, на мою думку, вплинув «ефект доміно», коли додаткове навантаження, викликане відсутністю маркетинг-директора, почало позначатися. Однак можу привідкрити завісу – з наступного тижня у нас буде новий маркетинг-директор, а з кандидатами на креативного директора ми знаходимося на фінальній стадії переговорів.

– Яку частку на ринку техніки та електроніки Цитрус займає зараз? За рахунок чого і до якого показника маєте намір наростити її в найближчі роки?

– Ми зараз займаємо одну з лідируючих позицій.

Що також важливо – ринок зростає двозначними цифрами. Це говорить не тільки про стабілізацію економіки України в цілому, але і про явно виражений інтерес українців до нових гаджетів і аксесуарів.

Багато фахівців відзначають, що в силу гарної інженерної бази і освіти любов і цікавість до електронних новинок у нас, що називається, в крові. Тому я бачу і подальше зростання ринку як мінімум на горизонті 2-3 років, і для нас дуже важливо бути на вістрі як донесення найсвіжішої інформації нашим споживачам/друзям. Тому ми плануємо рости набагато швидше, ніж ринок.

– У цьому році кількість магазинів Цитрус перевалила за 50. Чи плануєте продовжити активно розвивати мережу? В яких регіонах будете відкривати магазини в найближчі роки?

– На це питання я відповім вам українскою мовою, і ви зараз зрозумієте чому. Я народився в Івано-Франківську і для мене це найрідніше місто. Я навіть уявити собі не можу, що в моєму рідному місті не буде Цитрусу. Я вважаю, що яскравих кольорів багато не буває, а Цитрус – то є саме те. Тому для мене це є питанням честі. Але і про решту регіонів ми не будемо забувати.

– У релізі, присвяченому призначенню нового СЕО, серед планів компанії фігурує експансія на міжнародні ринки. Можете розповісти докладніше про ці плани?

– На це питання я відповім, коли ми відкриємо магазин в Івано-Франківську. Сподіваюсь ви будете не довго чекати.

– Яка динаміка онлайн-продажів? Яку частку товару Цитрус реалізовує через інтернет?

– На ринку зростання онлайн-каналу призупинився, і ми зараз аналізуємо, чому це сталося.

– У 2017 році Цитрус став найкращим рітейлером на ринку України в своїй категорії, а також переміг у номінації omni-channel – в чому запорука успіху компанії?

– Я думаю, що запорука успіху в тому ж, що і привернуло мене в Цитрус. Тут люди, які працюють і отримують від цього задоволення. Тут максимальний драйв і найсильніша енергетика, яка реально заряджає. І я думаю, це відчувається, коли заходиш в наші магазини. Ви знаєте, у мене є друг, який одного разу мені зізнався: Коли мені погано, сказав він мені, я не йду в бар або на стадіон, я просто приходжу в Цитрус і реально розслабляюся. Все навколо настільки яскраве і розслабляюче, що я можу просто постояти в куточку і мені цього достатньо. До речі, це реальна історія, якщо необхідно я навіть можу дати контакти цієї людини (посміхається).

– Ви тривалий час очолювали ключові департаменти міжнародної компанії Samsung і зараз прийняли пропозицію від локальної компанії. У чому ви бачите принципову різницю між своїм попереднім і новим місцем роботи?

– Ви знаєте, я вважаю себе щиро люблячим свою Батьківщину, і мені б зараз хотілося бути більш корисним для неї. Я дуже вдячний, на мою думку, дійсно кращій глобальній компанії Samsung Electronics, яка багато чому мене навчила, і завдяки якій я багато чого досяг. Але зараз мені б хотілося втілити ці знання в українській компанії, дуже амбітнй і швидкозростаючій, яка в своїй стратегії на перше місце ставить як задоволеність споживача, так і його розвиток з точки зору максимального розкриття можливостей нових гаджетів.

– Чого очікувати з вашим приходом на нову позицію ключовим партнерам-вендорам ну і, звичайно ж, конкурентам?

– Відносно вендорів я частково вже відповів, коли згадав, що ми хочемо бути на вістрі перетворень, тобто драйвити український ринок. А тут важлива швидкість, як в отриманні інформації, так і в поставках безпосередньо новинок. Бажано безпосередньо в наші магазини, минаючи центральний склад. Також ми хотіли б знайти однодумців серед виробників, щоб спертися на них. Щоб ми могли змінювати український ринок електронних новинок швидше, щоб наші споживачі могли користуватися всіма перевагами, які несе технічний прогрес. І тут ключове – швидкий ланцюжок поставок вендор-Цитрус.

Мені складніше відповісти на питання чого очікувати в майбутньому конкурентам, адже я щиро вважаю, що основний конкурент Цитруса – це Цитрус. Адже якщо ми зможемо конкурувати самі з собою, бути краще кожен день, про конкурентів думати просто не буде часу. Тому давайте ставати краще.

Читайте також –

Цитрус відкрив найбільший в Європі магазин гаджетів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку