![Мережа Auchan Україна розпочинає імпорт електроенергії для власних торговльних центрів](https://i0.wp.com/rau.ua/wp-content/uploads/2024/07/photo_2024-07-26_15-30-55.jpg?resize=400%2C210&ssl=1)
Мережа Auchan Україна розпочинає імпорт електроенергії для власних торговльних центрів
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Окрім них, зі сфери e-commerce в топ-25 найбільш відвідуваних українських сайтів увійшли olx і aliexpress.com.
Дослідження проводила компанія TNS Ukraine. В черговому щомісячному рейтингу найбільш популярних сайтів українського сегменту інтернету лідерство зберігає Google, на другому місці – youtube, який вперше за кілька місяців випередив ВКонтакте. З рітейлерів у список увійшли традиційні представники сфери e-commerce: Prom, Rozetka, Olx і Aliexpress.
Prom і Rozetka помінялися позиціями: якщо за підсумками лютого інтернет-супермаркет Владислава Чечоткіна займав 11-ту позицію з охопленням у 43,5% користувачів UAnet, то в березні він опустився на одну сходинку, втративши 1,7%. Prom, навпаки, зумів наростити аудиторію, збільшивши охоплення з 41,7% до 42,5%.
Olx.ua зберіг 7-е місце в рейтингу, практично незмінним залишилось і охоплення порталу – 55,6% проти 55,5% в лютому. Вдалося збільшити аудиторію і останньому представнику сфери торгівлі в рейтингу UAnet – aliexpress. З охопленням аудиторії 30,1% він займає 15-у сходинку в списку найбільш популярних сайтів UAnet.
Читайте також –