Хай буде ЦУМ: як виглядає головний універмаг країни (фоторепортаж)
Центральний універмаг Києва відкрив свої двері після масштабної реконструкції, яка тривала більше чотирьох років. Яким став ЦУМ і що він запропонував своїм відвідувачам в перші дні роботи.
Чотири роки і $100 млн пішло у компанії ЕСТА Холдинг щоб перетворити радянський ЦУМ в універмаг європейського зразка. Коли магазин закривався на реконструкцію в 2012 році, він більшою мірою нагадував критий ринок, ніж головну торгову площадку країни. Будівля поступово руйнувалась і не могла конкурувати з новими торговельно-розважальними центрами. Його щоденна відвідуваність не перевищувала шести тисяч осіб – смішні цифри для локації на Хрещатику. Тепер же, після реконструкції, в ЕСТА Холдинг розраховують, що кожен день ЦУМ будуть відвідувати від 20 000 до 30 000 людей. Своїх перших гостей універмаг прийняв вже 27 листопада, почавши роботу в тестовому режимі. Святкове відкриття відбудеться в найближчі вихідні – 3-4 грудня. Що приготував ЦУМ для своїх відвідувачів – в докладному фоторепортажі RAU.
Перший поверх: краса врятує світ
Відвідувачів, які потрапляють в ЦУМ з головного входу, тут же закликають “Відчути красу” і насолодитися шопінгом в зоні косметики та аксесуарів, яка представлена на першому поверсі.
Серед вже працюючих на поверсі брендів – корнери Bobbi Brown, Givenchy, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani та інші.
Тут же парфумерія від Bvlgari, Frederic Malle, Chanel, Dior, Atkinsons та Jo Malone.
Крім косметики та парфумерії, на першому поверсі оновленого ЦУМ представлені різноманітні аксесуари. Наприклад, сумки від Marc Jacobs і Michael Kors,
або рукавички для верхової їзди від Roeckl,
Тут же – галерея українських коштовностей.
Багато брендів, що розмістилися в ЦУМ, представлені тут ексклюзивно. За оцінками менеджменту універмагу, до 15% всіх орендарів раніше не були представлені в Україні у форматі монобрендових магазинів.
Всього ж в ЦУМ розмістяться понад 300 брендів.
Все для чоловіків: мінус перший поверх
На мінус першому поверсі універмагу розташувався відділ товарів для чоловіків. З одежних брендів вже працюють торгові точки Michael Kors, Eduard Dressler, Calvin Klein, та інші.
Незабаром почнуть торгувати Baldinini, levi’s, Hugo Boss, Domino Group, Lagerfeld та Guess.
Окремо виділені зони сорочок і взуття.
Зараз заповнюваність ЦУМ за підписаними договорами оренди становить близько 80%. Поки ж вакантним площам знайшли інше застосування. Наприклад, для виставки фотографій різних періодів реконструкції універмагу.
Або ж робіт українського скульптора Данила Ровенчина.
Але все ж, більша частина простору використовується за призначенням. Крім одягу і взуття, в чоловічому відділі представлені і аксесуари. Приміром, сумки, ремені та гаманці.
Приміряти товар, що сподобався, можна в загальних для кожного поверху примірочних.
А здійснити покупку – в єдиних для поверху касах.
На мінус першому поверсі розташувалася кав’ярня One Love Coffee,
поруч з якою можна випити кави в спокійній обстановці, а заодно і перепочити від шопінгу.
До речі, поверхом нижче розташований паркінг, розрахований на 180 автомобілів.
Втім, набагато більш вражаюча картина відкривається при погляді вгору – на атріум універмагу і перерізаючі його ескалатори.
Преміум для жінок: другий поверх
На другому поверсі представлено жіночий одяг і взуття цінового сегмента “преміум”.
Вже зараз тут можна придбати товари таких брендів як: Kenzo, Heinrichs, Maison Kitsune, Reiss, Max&Co., Weekend Max Mara, Marc Cain.
За словами генерального директора ЕСТА Холдинг Максима Громадцева, на момент відкриття в ЦУМ почали роботу близько половини орендарів. При цьому, в більшості своїй першими відкрилися оператори сегменту преміум. “Але універмаг не тільки преміальний. У нас буде великий вибір товарів в цінових сегментах середній і середній плюс”, – запевняє гендиректор ЕСТА Холдинг.
На другому поверсі також розташувалися торгові точки ювелірних брендів Pandora і Sova.
Середній з плюсом: третій поверх
Жіночий одяг більш доступного цінового сегмента представлений на третьому поверсі.
Тут же працюють і бренди жіночої білизни: Agent Provocateur, Stella McCartney, Yamamay, women’secret та інші.
Вже готуються заїжджати на поверх Baldinini, Falke, Guess та Pedro del Hierro.
Порожнім корнерам знайшли застосування і тут. На стінах історія моди – починаючи з 40-х і до 90-х років.
Хто не встиг, той запізнився: поверхи 4, 6, 7
На четвертому поверсі універмагу, де запланована зона українських товарів ЦУМ UA, а також одяг для сім’ї та спорту поки що продають лише головні убори та туристичні сумки.
Решта лише готуються до відкриття. Зона ЦУМ UA займе 450 кв. м площі та представить близько 50 українських брендів і дизайнерів.
Нагадаємо, що для українських виробників в універмазі пройшов конкурс ЦУМ.UA, в рамках якого 12 виробників отримали 90% знижку на оренду приміщення протягом одного сезону. Цей конкурс планується проводити щорічно.
Схожа з четвертим поверхом картина і на шостому, де розміститься відділ продуктів харчування у форматі фуд-холу – поки що тут не працює жоден орендар.
Якірні орендарі фуд-холу вже відомі. Рибним відділом буде оперувати Egersund Seafood.
Відділ фруктів і овочів буде наповнювати Fresh&Go.
За м’ясо і м’ясопродукти буде відповідати М’ясторія, а за алкоголь – Good Wine.
Крім того, вже відомо що тут розташується пивний бар, бакалія, пекарня, кондитерська, відділи кави, сиру, шоколаду, чаю і спецій.
Також на шостому поверсі буде зона товарів для дому та краси під управлінням Watsons.
Передбачається, що більшість орендарів четвертого та шостого поверхів відкриються вже в перших числах грудня. А ось зона ресторанів на сьомому поверсі повинна запрацювати лише в першому кварталі наступного року.
Все в дім, все дітям: п’ятий поверх
Одним з найбільш заповнених на момент відкриття виглядав п’ятий поверх універмагу, де пропонуються товари для дому, техніка і електроніка, а також дитячі товари.
До речі, всі товарні групи в універмазі розділені не тільки по поверхах, але і по департаментам або окремим напрямкам. Приміром – посуд,
постільна білизна,
сегмент техніки та електроніки, який представлено торговими точками Lenovo і Samsung.
Магазином іграшок управляє компанія Мауглі.
Дитячий одяг представлено брендами Jacadi Paris, Wojcik Fashion, Steiff, та іншими.
10 цікавих фактів про ЦУМ
- Частина елементів інтер’єру старого Цуму була збережена і інтегрована в новий простір. Приміром, з мармуру старої будівлі були зроблені такі ось столи
- В результаті реконструкції площа універмагу збільшилася майже в 2 рази. Загальна – до 45 000 кв. м, торгова до 23 500 кв.
- Працювати в ЦУМ будуть 1500 співробітників. Сервіс повинен стати головною візитною карткою універмагу
- На шостому поверсі універмагу будуть проходити сезонні ярмарки фермерських продуктів
- Спеціально для ЦУМ був розроблений аромат, який буде використовуватися у вентиляції
- В ЦУМ буде працювати шість кімнат по догляду за дитиною
- Вітрини ЦУМ будуть прикрашатися в залежності від сезону
- Унікальний формат Food hall буде працювати за принципом «побачив — спробував — купив» і об’єднає в собі фермерський ринок, гастроном і буфет
- На четвертому поверсі універмагу відкриється салон краси, а на п’ятому – гардероб
- У відділі ЦУМ UA буде відкрито ЦУМ Hub, де будуть проходити лекції, майстер-класи, автограф-сесії.