Цитрус вражень: мережа відкрила флагманський магазин на Хрещатику (фоторепортаж)

Цитрус вражень: мережа відкрила флагманський магазин на Хрещатику (фоторепортаж)

22.04.2017 09:00
  1988
Виктор Нагорский

Студії робототехніки і 3D-творчості, зони віртуальної реальності і навчальний простір «ЦеХаб», а також більше 3000 товарів на тисячі квадратних метрів двоповерхового магазину – чим ще здивував Цитрус нового формату.

«Цитрус скасовує #безвіз». Рекламну кампанію саме з таким слоганом рітейлер запустив напередодні відкриття нового магазину на центральній вулиці Києва. У компанії повідомили, що для входу в новий МегаЦитрус потрібно придбати «візу», вартістю 100 грн. Втім, надалі витрачену на оформлення візи» суму можна було б використовувати при покупці в магазині як еквівалент 200 грн. При цьому в компанії уточнювали, що члени Цитрус клубу, діти до 16 років і пільгові категорії населення візовим собором не оподатковуються.

За кілька годин до відкриття магазину біля входів в торгову точку з’явилися металодетектори, а перевіряти документи відвідувачів були покликані миловидні «митники» зі спеціально навченими псами.

Втім, ні відвідувачів, ні звичайних перехожих вони не відлякали. Напроти, біля входу в магазин швидко організувалася черга з охочих сфотографуватися з “митниками”.

Забігаючи наперед, зазначимо, що «візовий режим» не став перешкодою для киян у відвідуванні магазину, які заповнили торговельний об’єкт у лічені хвилини після відкриття. Як зазначив директор з маркетингу мережі Цитрус Віктор Шолошенко, в компанії розраховують, що магазин будуть відвідувати близько 2000 чоловік щодня.

Для відкриття магазину на Хрещатику Цитрус орендував три поверхи по 500 кв. м кожен. Правда доступ для відвідувачів відкрито лише на два поверхи, ще один мережа відвела під технічні приміщення.

В експозиції магазину вибудовані п’ять тематичних “екосистем гаджетів”, розділених на зони: смартфони, планшети і телевізори.

Значна частина першого поверху відведена під персональний електротранспорт. Як запевняють в компанії, в новому магазині на Хрещатику представлено найбільший асортимент персонального транспорту в мережі Цитрус. Загалом – понад 60 моделей: починаючи від мопедів до велосипедів.

Також на першому поверсі розмістилися зона для здоров’я і спорту, де представлені фітнес-браслети та інші гаджети для людей, що віддають перевагу активним видам відпочинку.

Відразу біля головних сходів на другий поверх їх можна протестувати на біговій доріжці.

Поруч – так званий Music Bar – зона з преміальним аудіообладнанням.

Тут же розташована і “зона розумного будинку”, всі товари в якій вже підключені до планшета, тому протестувати їх можна на місці. Розумні горщики, роботи-пилососи, ароматизатори повітря, склоочисники, світильники та інші домашні прилади, управляти якими можна за допомогою смартфонів або інших гаджетів.

Більше ніж магазин

Втім, за словами Віктора Шолошенко, все найцікавіше в магазині розмістили на другому поверсі. Тут розташовано креативний простір «ЦеХАб», який створено спеціально для зустрічей з селебрітіс, лідерами думок і блогерами.

Тут вони будуть ділитися своїми історіями успіху і надихати на нові досягнення. Такі заходи планується проводити 3-4 рази на тиждень, а з розкладом перших безкоштовних лекцій можна ознайомитися на сайті компанії.

На другому поверсі працює студія 3D-творчості, в якій діти і дорослі можуть навчитися створювати малюнки та інсталяції за допомогою 3D-ручок і 3D-принтерів. За словами Шолошенко в перший тиждень роботи магазину створювати шедеври можна буде безкоштовно.

«Надалі тут будуть проводиться як безкоштовні, так і платні заняття. У нас є проект Цитрус Академія, в рамках якого ми навчаємо користуватися різними гаджетами, одним з курсів буде 3D-творчість», – уточнює директор з маркетингу Цитруса.

Ще одне цікаве нововведення – школа робототехніки, де будуть вчити збірці і програмуванню роботів. Планується, що майстер-класи будуть проводитися як для дорослих, так і для дітей від шести років. У Цитрус кажуть, що ніяких особливих знань і умінь для відвідування уроків не буде потрібно.

Постери з трьома законами робототехніки на стіні покликані нагадати учням правила, яких треба дотримуватися при навчанні в школі.

А всіх зібраних роботів можна буде протестувати на спеціальному «Рободромі», при бажанні влаштувавши між ними гонки.

Ще однією особливістю нового магазину стала повністю обладнана VR Zone, в якій представлені не тільки кращі VR-рішення від Samsung, Oculus, Sony Play Station, HTC, але і унікальний 5D VR-симулятор. Тут можна грати, подорожувати і керувати роботами і дронами на спеціальному треку.

У торговій точці також є #цеМайстерня, яка дозволяє розвіртуалізувати фотографії та зробити на їх основі індивідуальні чашки, футболки, чохли, магніти або пазли.

За словами Віктора Шолошенко, для відомих і починаючих блогерів в магазині створена YOUTUBE-студія, де на професійному обладнанні можна буде записувати якісне відео.

Тут же, поруч з креативним простором «ЦеХАб», всі відвідувачі магазину можуть власноруч приготувати собі каву…

… насолодитися якою або просто попрацювати можна буде за затишними столиками з видом на головну вулицю країни…

… або за «барною» стійкою, яка завбачливо обладнана зарядними пристроями.

До речі, встановлені в магазині і інтерактивні столи українського виробника Kodisoft.

 

Оформити покупку в магазині також можна на другому поверсі, де розташовані каси. До слова, в цілому роботу торгової точки будуть забезпечувати понад 100 співробітників.

Як запевняє Шолошенко, такого формату магазину немає не тільки в Україні, але і у всьому світі – розроблявся він всередині компанії.

«Це принципово новий простір, в якому ми спочатку розважаємо, вчимо, надихаємо людей на творчість, а лише потім продаємо. Процес покупки в цьому магазині не головне, головне тут – нові враження. А щоб цього досягти, потрібен був магазин у знаковому місці і такої площі», – пояснює Шолошенко концепцію і вибір локації під торговий об’єкт, який став 45-м у мережі Цитрус. При цьому в компанії мають намір продовжити активний розвиток і вже протягом місяця відкрити ще чотири магазини в Києві, Харкові та Чорноморську.

Читайте також –

Олег Вереїтін, Цитрус: Онлайн-продажі електроніки будуть рости на 15-20% в рік


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  123
Усі новини ринку