У рітейл парку Петрівка відкриються двоповерховий ARGO, Comfy і LC Waikiki

У рітейл парку Петрівка відкриються двоповерховий ARGO, Comfy і LC Waikiki

11.07.2017 09:01
  927
Ukrainian Retail Association

Заповнюваність рітейл парку Петрівка, який будується в Києві, вже перевищила 80%.

Як повідомляється на Фейсбук-сторінці девелопера торгового об’єкта – компанії Иммошан Україна – відкриття рітейл парку заплановано на IV квартал 2017 року. Площа першої фази проекту складе 12 000 кв. м.

У компанії запевняють, що проект викликав активний інтерес з боку рітейлерів. З якірних орендарів в ньому будуть представлені магазини JYSK, LC Waikiki, дитячий розважальний парк «Дитяча Планета», двоповерховий ARGO, мережа зоомаркетів ZooLand, магазин техніки та електроніки COMFY.

Також в Іммошан Україна повідомили, що в рітейл парку відкриється і новий для українського ринку гіпермаркет спортивних товарів. У компанії не уточнили назву бренду, однак, судячи з усього, мова йде про мережу Decathlon, про вихід якої в Україну раніше писав портал LIGA.net.

Нагадаємо, про намір побудувати перший в Україні торговий об’єкт формату рітейл парк Іммошан Україна повідомила ще в серпні 2016 року. Концепція рітейл парку передбачає облаштування значних площ для великих магазинів з окремими входами, в яких пропонується широкий асортимент товарів. Відзначимо, що для французької Immochan, частиною якого є Іммошан Україна, це далеко не перший подібний проект. У світі девелопер управляє 2,5 млн кв. м. орендних площ, з який 1,4 млн кв. м припадає на об’єкти формату «рітейл парк».

Читайте також –

Ганна Корягіна, Іммошан Україна: В 2017-му відкриємо рітейл-парк Петрівка, у подальших планах такий же проект у Одесі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  50
Усі новини ринку