
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Рітейл Груп має намір запропонувати постачальникам продукт з управління поличним простором, який дозволить домогтися максимальних продажів і оборотності.
Про це RAU повідомила прес-служба компанії Рітейл Груп, яка розвиває торгові мережі ВЕЛМАРТ, Велика Кишеня, ВК SELECT і ВК Експрес в Україні, а також мережу супермаркетів Green Hills Market в Молдові.
Згідно з повідомленням, в червні керівництвом Рітейл Груп було прийнято рішення створити новий структурний підрозділ – відділ мерчандайзингу. Основне призначення цього напрямку – оптимізація бізнес-процесів в управлінні поличним простором, з можливістю індивідуального підходу.
Фахівцями компанії було розроблено нове програмне забезпечення – інформаційний портал для постачальників. Дана програма інтегрована в програмне забезпечення холдингу. У компанії запевняють, що портал дозволяє постачальнику самостійно запланувати частоту робіт і набір послуг, комунікувати з персоналом і отримувати звітність про виконану роботу в зручній аналітичній формі. Таким чином, за допомогою цього інструменту постачальники зможуть управляти поличним простором в режимі реального часу.
При цьому виробник може бути упевнений, що товари його брендів обслуговує кваліфікований менеджер-мерчандайзер, який є штатним співробітником торгового майданчика. Він працює тільки в одному магазині, добре орієнтується на складі, може комунікувати з менеджерами секцій і керуючим магазином. А це означає, що ризики втратити товар на складі прирівнюється до нуля. Кожен мерчандайзер оснащений мобільним пристроєм за допомогою якого фахівець в режимі реального часу отримує інформацію про фактичні залишки товару, а також діючі і заплановані промо-заходи. До того ж він розраховує оптимальний товарний запас, з урахуванням купівельної спроможності кожної конкретної торгової площадки. Як уточнили в прес-службі Рітейл Груп, щоб почати використовувати новий інструмент необхідно увійти на інформаційний портал постачальника і просто ввести логін і пароль.
«Таким чином, компанія отримала ефективний інструмент взаємодії рітейлера і постачальника, за допомогою якого дві сторони працюють спільно, переслідуючи єдину мету – викликати бажання купити. Зворотній зв’язок дозволяє зрозуміти, і оперативно локалізувати проблему. А завдяки постійному діалогу з великою кількістю виробників і технологічним досягненням, компанія отримує аналіз ситуації на ринку України», – прокоментувала керівник відділу мерчандайзингу Рітейл Груп Ірина Селицька.
Довідка. Холдинг Рітейл Груп управляє торговими мережами Велмарт, Велика Кишеня, ВК SELECT і ВК Експрес в Україні, а також мережею супермаркетів Green Hills Market в Молдові. Загальна площа торгових мереж Retail Group складає 348 000 кв. м. Загальний товарообіг торгових мереж компанії в 2016 році склав 8,7 млрд грн. До активів компанії також відносяться сім торгово-розважальних центрів Екватор, загальною площею: 117 000 кв. м.
Читайте також –
Директором з маркетингу Retail Group призначений Олексій Делюков