Найкраща реклама тижня: Asthik, Beats та зірки спорту, Volvo і параплан
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.
Asthik
Українське креативне агентство Banda Agency запустило рекламну кампанію Sorry i’m not Sorry для магазину модного одягу Asthik. Героїні відео – непередбачувані і зухвалі дівчата, які навіть не думають вибачатися за свої витівки. В кращі ролики тижня, RAU вибрала одне з відео, на якому юна відвідувачка музею несподівано починає цілувати античну статую Олександра Македонського. Вийшло чуттєво і ефектно.
Beats
Американська компанія Beats Electronics, що належить Dr.Dre, випустила ефектну рекламу за участю десятків зірок спорту. На відео присутні футбольні зірки Сеск Фабрегас, Еден Азар, Антуан Грізманн, Тьєррі Анрі, Бастіан Швайнштайгер і Антоніо Конте, кращі гравці NBA Кевін Дюрант і Леброн Джеймс, тенісистка Серена Вільямс, а також бійці Конор Макгрегор і Ентоні Джошуа. Ці спортсмени взяли участь у кампанії Be heard (“бути почутим”) і показали емоції, які відчувають під час тренувань та ігор. Саундтреком реклами стала пісня Seven Nation Army у виконанні американського рок-дуету The White Stripes.
Victoria’s Secret
Бренд нижньої білизни Victoria’s Secret представив різдвяне привітання, за участю бразильських супермоделей Адріани Ліми і Алессандри Амбросіо. Ангели бренду продемонстрували на замерзлому озері нову лінійку. Ролик супроводжує хіт 1953 року Santa Baby.
Volvo
Один зі світових лідерів з виробництва важких вантажівок Volvo Trucks Corporation продемонстрував переваги нової трансмісії за допомогою параплана. Головним героєм відео стали прив’язаний до вантажівки парапланерист і шофер вантажівки, який, незважаючи на дорожні умови і мінливий ландшафт дороги, продовжує підтримувати високу швидкість руху, щоб людина могла весь час залишатися в повітрі.