
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Наприкінці лютого в одній з найбільших drogerie-мереж України – компанії Prostor – змінився директор роздрібної мережі.
Як повідомили rau.ua в компанії, замість Сергія Сливки, що обіймав цю посаду з січня 2015 року, директором роздрібної мережі став Олександр Опря.
До приходу в компанію він очолював департамент роздрібних продажів в українській торговельній мережі Море Пива, а до цього був директором з оптимізації бізнесу на СТБ і генеральним директором Coffee Life.
У свою чергу, Сергій Сливка на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook повідомив, що після звільнення з drogerie-мережі він зайняв посаду комерційного директора в компанії-дистриб’ютора м’ясної сировини Triada Corporation.
Довідка. PROSTOR — національна мережа магазинів краси і догляду, яка представлена в усіх регіонах України. Перший магазин був відкритий в 2005 році в Дніпрі. До кінця 2016 року мережа налічувала 282 магазинів в 110 містах України.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: головні зміни в топ-менеджменті українських компаній за лютий