Watsons відкрив перший в Україні магазин у новому форматі «beauty» (фоторепортаж)
Студія Make-up, органічна косметика Naturals by Watsons, розширений асортимент корейської та еко-косметики та плани на 30 магазинів в такому форматі, – що ще нового представив Watsons у магазині в новому форматі «beauty» і як він виглядає.
У суботу, 27 жовтня, рітейлер з майже двохсотлітньою історією, керуючий на даний момент в Україні мережею з понад 400 магазинів і 17 аптек, представив у Києві торговий об’єкт в абсолютно новому для себе стилі. RAU побувала на відкритті Watsons wellness & beauty, організованому event-агентством Lioncom, і довідалася: у чому унікальність нового формату, і який новий досвід пропонує українському ринку drogerie.
Про магазин “з новою атмосферою для шопінгу” одна з найбільших в Україні і світі роздрібних мереж товарів для краси і здоров’я Watsons оголосила в середині жовтня. Оновлювали об’єкт, відкритий ще в далекому 2006 році. Розташований в київському ТЦ Kvadrat Shopping Mall на вулиці Гната Юри, магазин збільшив торгову площу до 293 кв. м, представивши на ній розширений асортимент декоративної косметики та косметики по догляду за шкірою.
«Компанії Watsons 175 років, вона постійно змінюється, тому й українська мережа постійно рухається вперед, – сказав на відкритті генеральний директор Watsons Україна Томаш Вроблевски. – Перші спроби зміни формату ми почали робити в 2010 році, коли вирішили виглядати інакше, ніж інші гравці на українському ринку drogerie, і змінили бренд ДЦ на бренд Watsons. Півтора роки тому ми дали можливість нашим клієнтам купувати товари, які вони люблять, в нашому інтернет-магазині. Watsons став першою серед роздрібних drogerie-мереж мультиформатною компанією з можливістю покупок і офлайн, і онлайн».
Збільшення торгової площі дозволило оптимізувати зонування магазину. Так, наприклад, зона дермакосметики “переїхала” з аптеки Watsons, розташованої поблизу. Значно розширено категорії “декор” та “догляд за тілом”, а також продукти формату destination, за якими покупці, як правило, їдуть в певний магазин спеціально.
Однією з новинок стала make-up studio, в якій всі бажаючі можуть просто “не відходячи від каси” на професійному обладнанні навести “марафет”. Охочих скористатися безкоштовною новинкою заради дозвілля і краси виявилося чимало.
“Ми працюємо над тим, щоб у Watsons приходили до нас не просто за покупками, а підняти собі настрій, – прокоментувала RAU операційний директор компанії Watsons Україна Анна Савельєва. – Унікальний магазин насамперед тим, що він перший створений у форматі wellness & beauty, і представлена в ньому студія make-up, більш широкий асортимент товарів і атмосфера роблять його ще ближче до наших покупців”.
Особливо широко в оновленому Watsons на Гната Юри представлений ексклюзивний асортимент Watsons. Його легко відрізнити за спеціальними зеленими наклейками з літерою “W”. Головною ж новинкою стала ексклюзивна органічна косметика Naturals by Watsons. Компанія розробила цю лінійку на основі натуральних б’юті-інгредієнтів, які, за твердженням рітейлера, найпопулярніші в світі.
Окрему увагу в магазині приділено продукції азіатських виробників, популярних зараз в Європі і світі. У Watsons в ТРЦ Kvadrat Shopping Mall можна знайти багато з уже відомих марок, а також представлені в нашій країні вперше.
Ще одна гордість оновленого магазину – нова стійка американського бренду Maybelline, на якій представлені новинки для догляду за віями. Поруч з нею стійки з кремами і масками, деякі з яких вперше представлені в Україні, а трохи далі- еко-зона з побутовою хімією, в якій можна знайти екологічні засоби для прання.
У кожній із зон у Watsons можна знайти товари українських брендів від побутових предметів гігієни Козак і Lucky Day до фарб для волосся Gloss & Style, шампунів і багато чого іншого.
Товар з позначкою “Допомога”, до якого входять, наприклад, кухонні серветки ТМ Lucky Day, бере участь у благодійному проекті “Давай поборемо рак разом”. У компанії говорять, що за третій квартал 2018 року вдалося зібрати 114 337 грн, спрямовані в благодійний фонд «Таблеточки», звідки ліки потрапляють в регіональні обласні онкоцентри.
За словами операційного директора Watsons Україна Анни Савельєвої, рітейлеру важливо виділитися серед інших гравців ринку. “Сегмент drogerie – дуже конкурентний, і при цьому з низькою маржинальністю. Щоб відрізнятися від інших, потрібно бути першими. Ми перші з цим форматом, цими ідеями і бажанням показати покупцеві, що ми змінюємося для нього відповідно до його потреб. Рітейл більше не формує культуру споживання, він повинен відповідати культурі споживання покупця. Розраховуємо, що магазинів у форматі wellness & beauty буде в Україні не менше 30 об’єктів”, – додала вона.