6-й павільйон: як бренд W8less відкривав шоу-рум на ВДНГ (+фотоогляд)

6-й павільйон: як бренд W8less відкривав шоу-рум на ВДНГ (+фотоогляд)

13.12.2017 09:00
  1351
Микола Маранчак

Чим унікальний новий шоу-рум W8less, навіщо його відкрили, що в ньому можна знайти і як він виглядає.

Ще у вересні, під час інтерв’ю RAU про відкриття аутлету, творці бренда W8less Анна і Данило Шаш нічого конкретного про шоу-румі на ВДНГ сказати не могли. Ймовірність отримати цілий павільйон поруч з центральним входом у Експоцентр під один український монобренд здавалася авантюрою. Три місяці потому, на Retail & Development Business Summit 2017, організованому Асоціацією рітейлерів України, про нього заговорили вже відкрито, а 8 грудня, шоу-рум на площі 420 кв. м, все-таки відкрив свої двері відвідувачам. Як вдалося домовитися з керівництвом ВДНГ і запустити перше креативне пространство W8less, а також як воно виглядає, – в матеріалі RAU.

Час перших

На початку грудня, як раз до триріччя українського бренду W8less, Анна і Данило Шаш представили свій магазин мрії. «Кращий шоу-рум – це коли ти відкриваєш двері у великий ангар, а перед тобою залізні вішалки, металеві кронштейни, стильні люди в чорному одязі і величезний відкритий простір. Ідею створення такого місця ми виношували два роки», – розповідає Анна.

Думку про можливість відкриття шоу-руму на ВДНГ українські виробники називають спонтанною. За їх словами, одного разу приїхали в Експоцентр покататися сім’єю на велосипедах і, помітили порожню локацію. «Даня відразу побачив у цьому місці перспективу на 50 років вперед», – згадує Анна Шаш.

Недовго думаючи, вони відправили лист адміністрації ВДНГ. Їм відповіли швидко, але на те, щоб зайняти павільйон, знадобилося кілька місяців і готовність розвивати додаткові активності. «Нам сказали, що ми перший одежний бренд, який захотів зайти на ВДНГ, тому відразу погодилися розглянути таку можливість», – говорить Данило. Вже після першої зустрічі їх погодилися взяти, але підтвердження довелося чекати майже всю осінь, після чого договір про співпрацю було нарешті підписано.

Під знаком «вісімки»

Однією з умов співробітництва було відкриття в найкоротші терміни – магазин повинен був відкритися до старту фестивалю «Зимова Країна на ВДНГ» – зимового парку розваг Експоцентру, який працюватиме з 9 грудня по 14 січня. Крім того, потрібно було підготувати до нього власні активності. Ідей у засновників бренду виявилося предостатньо. Залишалося лише підготувати саму локацію.

“Коли ми зайшли в приміщення, щоб оцінити масштаб необхідних робіт, то зрозуміли, що роботи тут не на один тиждень. Нам сказали, що немає ні світла, ні опалення, а робити все доведеться без спонсорів, своїми руками. Але очі бояться, а руки роблять. Формат ангара ми залишили і вдосконалили – цегла, метал і дерево – складові нашого простору», – говорить Анна і вказує на стелю заввишки 5,5 м – її не стали робити нижче, а просто перефарбували в чорний колір.

Датою відкриття було обрано 8 число – знак нескінченності, як каже Анна Шаш. Вісімка – її улюблене сакральне число, тому і сюрприз для перших гостей шоу-руму зробили о 8 вечора. «Вісімка представлена в нашому лого, також це в’язаний шарф, снуд – наш перший продукт. Це такий принцип – щоб все працювало, воно має бути правильно подано», – пояснює Анна.

Шоу-рум з Jack Daniel’s і оркестром

Як і планувалося, новий креативний простір було відкрито 8 грудня. На вечірку Анна і Данило запросили друзів, клієнтів і партнерів бренду. Їм були представлені нові і постійні колекції домашніх костюмів, новорічні сукні, шапки, шарфи, рукавички та інше. Головним частуванням стали різноманітні коктейлі з Jack Daniel’s. Обіцяним сюрпризом для гостей в 20:00 став виступ естрадного оркестру. Але це все урочиста частина, на якій засновники шоу-руму зупинятися не збираються. За словами Данила, в найближчі тижні тут багато чого буде перероблено.

«Тут з’являться столики для чоловіків, очікуючих жінок з примірки , а для дітей встановимо ігрову зону з можливістю помалювати і подивитися мультфільми. Ми не чекаємо, що це буде миттєво комерційно успішне місце, але ставка на новорічні активності і такі фестивалі як Atlas Weekend у нас є, адже новий W8less знаходиться поруч з центральним входом на ВДНГ», – підкреслює він.

Його очікування підтверджує і Анна. «Зараз комплексом керує команда професіоналів, які мають чітку стратегію розвитку, і ми поділяємо їх цінності. На ВДНГ ще немає жодного  бренду одягу, а ми відразу зайшли у велике приміщення. Ми бачимо в цьому великі можливості для зростання і розвитку, адже для нас W8Less на ВДНГ – це, насамперед, розвиток бренду, а не просто точка продажу», – підсумовує вона.

Читайте також

Засновники бренду W8less: Аутлет ми відкрили, але мас-маркетом поки не стали


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку