Рай для гурманів: в Ocean Plaza відкрився Gourmet House

Рай для гурманів: в Ocean Plaza відкрився Gourmet House

03.10.2017 09:00
  2006
Дарья Златьева

30 вересня о Ocean Plaza розпочала роботу територія гурманів Gourmet House, де можна придбати вишукані делікатеси і преміальний алкоголь.

Відвідувачі зможуть купити алкоголь від Wine House, найрізноманітніші делікатеси, м’ясну і молочну продукцію, в тому числі крафтових виробників, вибрати на будь-який смак рибу або морепродукти і відпочити в Fish bar від “Дон Маре”. Детальніше про новий проект в одному з найбільш відвідуваних торгових центрів країни у фоторепортажі RAU.

Gourmet House займає площу 1200 кв. м і розташований на двох поверхах. У супермаркет можна потрапити з “мінус” першого і першого поверхів Ocean Plaza. Так виглядає Gourmet house зі входу, який знаходиться з лівого боку торгового центру.

Територія гурманів – проект з певним пулом орендарів, серед яких найбільші площі займають рибний магазин і fish bar “Дон Маре” і винний бутик Wine House.

Партнерами проекту, за словами Владислава Биченко, керівника проекту Gourmet House, стали “кращі в своїй сфері оператори”. Серед них: “Фреш База”, “Masno”, “Fresh Point”, “Здорова Їжа & більше”, “Zum Zum”, пекарня-кондитерська “Mary” і “Світ чаю”.

Покупці, вибираючи покупки, оплачують їх окремо кожному оператору – вони мають незалежні один від одного каси.

На вході на верхній поверх покупці відразу ж бачать зону зі сухофруктами і турецькими солодощами “Zum Zum” і частину алкогольного асортименту Wine House.

Асортимент Wine Housе представлений на обох поверхах проекту. Така ж викладка та торгівельне обладнання використовується компанією і в інших магазинах винних бутиків-барів. Мережа з 19 точок працює в Києві та передмісті.

Однією з “фішок” орендаря є оптова програма – покупець на ціннику бачить відразу чотири ціни – в залежності від того, скільки пляшок він збирається купувати. Чим більше їх кількість – тим вигіднішу ціну він отримує.

Вибір напою покупцеві допоможуть зробити професійні сомельє. Тут же він зможе дізнатися, який з делікатесів підійде до вибраного напою: алкогольні напої є сусідами з відділомФреш База, в якому представлений широкий асортимент імпортних сирів, хамона, прошутто і інших делікатесів.

Покупці зможуть вибрати свіжі фрукти, овочі, натуральні соки і випити смузі в “Fresh Point”, натуральні й екологічні продукти – в “Здорова Їжа & більше”. Тут можна знайти найпопулярніші суперфуд – продукти з високою концентрацією корисних речовин, серед яких – киноа, какао масло, мигдаль, ягоди годжі, кероб, кокосове масло і насіння чіа.

гурме хауз

Часто люди купують алкоголь і делікатеси на подарунок, тому в Gourmet House продумали зону, де вони зможуть купити листівку, подарунковий пакет або відразу упакувати подарунок – все це допоможуть зробити у орендаря Рaper, який розташований на цьому ж поверсі.

У відвідувачів території гурманів є можливість вибрати найрізноманітніше свіже і мариноване м’ясо.

 gourmet

Этот отдел соседствует с еще одним продуктовым арендатором – компанией “Masno”, котора предоставляет крафтовые и фермерские, мясные и молочные продукты со всей Украины.

gourmet house

Клиенты проекта могут надолго забыть о том, что такое полуфабрикаты,  поскольку этот отдел – рай для ценителей аппетитных колбас, мяса и домашних молочных продуктов проверенных украинских производителей.

gourmet house

30 числа, в день офіційного відкриття, відвідувачі стали учасниками майстер-класу “Устриці та вино“, і декількох дегустацій, в тому числі й авторського рецепту від зірки Майстер Шефа – Євгенія Клопотенко.

 

Відвідувачі, які прийшли сім’ями, могли залишити дітей в розважальній зоні – розважати їх допомагали аніматори. За словами Владислава Биченко, дитяча зона поки буде працювати в дні заходів, а в майбутньому – на постійній основі.

Поруч із дитячою зоною розташовується відділ “Світ чаю” і пекарня-кондитерська Mary.

Відвідувачам не доведеться довго шукати вхід на нижній поверх завдяки яскравим вказівниками з найменуваннями всіх відділів. На перший поверх ведуть ескалатор і сходи.

На цьому поверсі знаходиться друга частина винного бутіка Wine House і рибний магазин “Дон Маре” зі своїм fish bar. Бар розташовується праворуч від сходів, в глибині залу.

Fish bar

Асортимент “Дон Маре” складається зі свіжої риби і морепродуктів, які завозяться два рази в тиждень. За бажанням покупця, співробітники можуть безкоштовно очистити рибу, а в барі можуть відразу ж її приготувати.

  

Це не перша локація рибного маркету: 13 точкек “Дон Маре” вже працюють в Києві, Херсоні, Миколаєві, Харкові, Сумах, Ужгороді та Вінниці.

Як розповів Владислав Биченко, компанія планує відкривати маркети в Києві і в великих містах України. “Плануємо рухатися з нашими партнерами в інші міста України”, – поділився планами топ-менеджер, втім. не називаючи термінів.

Редакція дякує за допомогу в підготовці матеріалу Quadrate28


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку