Обсяг онлайн-покупок в першому півріччі 2017 року зріс більш ніж на 40%
Покупки через інтернет в першому півріччі 2017 року півтора рази перевищили прошлогогодніе показники: приріст склав 44%, а оборот – 6 млрд грн.
Про це повідомляє НВ Бизнес з посиланням на Українську міжбанківську асоціацію членів платіжних систем ЕМА .
Покупки через інтернет у першому півріччі 2017 року у півтора рази перевищили минулорічні показники: приріст склав 44%, а оборот – 6 млрд грн.
Про це повідомляє Українська міжбанківська асоціація членів платіжних систем ЕМА .
Згідно результатів дослідження ЕМА із компанією Gemius Україна, 26% українців регулярно здійснюють онлайн-покупки. А число тих, хто ніколи не купує через інтернет, неухильно скорочується: з 24% – у листопаді 2016 року, до 15% – у травні 2017 року.
Найбільш активними в електронній комерції залишаються продажі у великих містах – Київ, Одеса, Харків, Львів, Дніпро. Водночас, продавці у Харкові випередили столицю – 239 проти 238 тис. посилок товарів, відповідно.
Найактивніші напрямки покупок, за даними ЕМА: Харків-Київ (126 тис. замовлень), Київ-Одеса (83 тис.), Одеса-Київ (80 тис.).
При цьому, мешканці столиці переважно купували через інтернет професійне обладнання та інструменти, а також ліки. Одесити купували переважно одяг, взуття та аксесуари. Харків’яни цікавилися обладнанням, побутовою хімією, товарами для дому та саду. Із Дніпра переважали заявки на автоустаткування, інструменти для будинку, а зі Львова – на кондитерські вироби і їхні складові та на каву.
Як показує дослідження, якщо раніше “двигуном” інтернет-торгівлі кілька років поспіль були одяг, техніка і електроніка, то у 2017 році спектр купівельних інтересів почав розширюватися. Так, торговці відзначають збільшення попиту на інструменти, у т.ч. для професійної діяльності, наприклад, на медичні інструменти та витратні матеріали. Також зріс попит на вузькоспеціалізовані товари, наприклад, для риболовлі, екстремальних видів спорту, живопису та т.п.
Зростає популярність і доставки додому продуктів. Почала користуватися більшою популярністю в інтернет-покупців косметика і медикаменти.
“Зростає потреба у виробах ручної роботи. Цей напрямок ще кілька років тому було визначено, як унікальне для українського ринку, а також як один з найперспективніших. Онлайн-ринок “хендмейд” особливий тим, що і самий дрібний виробник (виготовляє, наприклад, дві пари свічників в рік) знаходить свого покупця самостійно, через сайти оголошень, соціальні мережі і т.д”, – зазначають експерти в дослідженні.