Директором з маркетингу Нова пошта призначена Ірина Холод
Керівник Ukrainian E-commerce Expert Ірина Холод очолила департамент маркетингу в компанії Нова пошта.
Як повідомила RAU пре-служба компанії, вона візьме на себе керівництво глобальним маркетингом Нова пошта і продовжить створювати і зміцнювати портфель продуктів на основі глибокого вивчення клієнтських сегментів та їх потреб. Також в зону її відповідальності увійде управління брендом компанії, побудова процесів взаємодії з клієнтами і підвищення їх лояльності, формування та реалізація маркетингової стратегії, частиною якої стане і внутрішній маркетинг.
«Протягом останніх двох років я працювала за межами компанії, і це дало можливість побачити іншу сторону медалі – ринок з його зовнішнього боку, з боку клієнтів і партнерів. Крім того, управління навіть невеликим бізнесом дає більш широке розуміння керівних функцій і взаємодії всіх процесів усередині компанії. Я впевнена, що саме цей досвід буде максимально корисний в моїй новій діяльності», – зазначає Ірина.
Нагадаємо, Ірина Холод очолювала департамент маркетингу компанії Нова пошта з 2011 по 2015 рік. У 2011 році мережа компанії складалася з 200 вантажних складів, 90% яких обслуговували В2В сегмент. Вже через чотири роки компанії вдалося побудувати розгалужену мережу відділень по всій Україні. Під керівництвом Холод Нова пошта створила і запустила оновлений бренд, а також сформувала новий ринок – експрес-доставки, яка увійшла в побут українців і стала звичною частиною життя.
З жовтня 2015-го Ірина очолювала компанію Ukrainian E-commerce Expert – комунікаційний майданчик, покликаний розвивати бізнес-процеси і регулювати діяльність компаній на українському ринку електронної комерції.
«Цим призначенням ми зміцнюємо команду наших топ-менеджерів. Досвід Ірини, зокрема, практика управління маркетингом в період становлення компанії і трансформації бренду, а також її експертиза та розуміння сучасної еко-системи ринку e-commerce будуть цінним внеском в нашу команду. Ми щиро раді знову вітати Ірину в нашому складі, це однозначно позитивний сигнал для компанії та ринку», – прокоментував співвласник Нова пошта В’ячеслав Клімов.
У прес-службі Нова пошта також повідомили, що Тетяна Калюжна, яка обіймала посаду директора з маркетингу останні два роки, покинула компанію.
Нагадаємо, раніше в керівний склад Нова пошта увійшов Денис Вертелецький, який був призначений директором з управління відносинами з клієнтами. До приходу в компанію Денис працював директором з продажу продуктів споживчого кредитування в Укрсіббанку. Його професійний досвід також включає управління комерційним підрозділом Дивізіону взуття та одягу MTI, а також роботу фінансовим директором мереж COMFY, АШАН.
Довідка. Нова пoшта – українська компанія, один з лідерів ринку доставки. Зараз її мережа покриває більше 900 населених пунктів України і налічує понад 2200 відділень, а також понад 1400 почтоматів. У минулому році компанія збільшила кількість відправлень на 40%. Валовий дохід Нова пошта в 2016 році склав 5,4 млрд грн.
Читайте також –
Співзасновник Нова Пошта В’ячеслав Клімов про головні тренди в e-commerce, рітейлі та доставці