Віталій Писаренко, Multiplex: Продаємо 25 000 квитків на день, річний оборот – $27 млн
Комерційний директор і акціонер мережі кінотеатрів Multiplex Віталій Писаренко розповів, як працює сімейний бізнес, скільки прибутку дає продаж попкорна та які перспективи українського кіно.
На цьому тижні ведучий блогу «Большая Рыба» Олександр Колб взяв інтерв’ю у комерційного директора та акціонера мережі кінотеатрів Multiplex Віталія Писаренко. Редакція порталу MC Today обрала все найцікавіше з розмови підприємців.
Про сімейний бізнес
З самого початку Multiplex – це сімейний бізнес, і я прийшов до нього, ще коли працював в іншому місці. Я був членом ради директорів і вже там почав розуміти, як все влаштовано.
У сімейному бізнесі ставлення до родича повинно бути ще більш жорстким, ніж до людини зі сторони. Тому, коли я зайняв пост комерційного директора, вже мав достатню кваліфікацію.
Про те, як заробляє кінотеатр
Від кожного проданого квитка ми нараховуємо відсоток дистриб’ютору: компанії, яка представляє студію в Україні. Це можуть бути різні цифри, але найчастіше – 50%. В середньому частка нашого прокату щодо інших кінотеатрів – 30%.
У спокійні дні, коли немає великих прем’єр, частка онлайн-покупок не перевищує 40%. Але якщо в прокаті з’являється який-небудь голлівудський блокбастер, цей відсоток сильно збільшується, адже пропозиція обмежена.
Основна стаття доходів для нас – це квитки. Ми продаємо близько 25 000 квитків на день. У минулому році наш оборот за квитками склав $27 млн.
Половину від цієї суми ми заробляємо на продажах попкорну та інших продуктів в наших кафе. Насправді якби не попкорн, ми, може, й не виходили б в плюс. Маржа на нього набагато вища, ніж на квитки, і він приносить багато прибутку.
В Lavina Mall ми вклали у відкриття кінотеатру близько $5,5 млн. При цьому розраховуємо на окупність через 5-7 років.
Про українські фільми
Українські фільми в прокаті збирають менше, ніж західні, але останнім часом тенденція змінюється. Ці стрічки починають потроху заробляти. Ми спілкуємося з продюсерами і допомагаємо їм вибрати дату прем’єри так, щоб кінокартина зібрала більше глядачів.
Наприклад, фільм «Контрабас» від Dzidzo ми поставили 1 вересня, коли інших фільмів не було. Взагалі, для українського ринку це успішний фільм.
Він зібрав у прокаті близько 25 млн грн, але до голлівудських картин все одно ще далеко. Останні «Месники», наприклад, зібрали 100 млн грн.
Джерело: MC Today
Читайте також –
«Планета Кіно»: як побудувати найбільш прогресивну мережу кінотеатрів в Україні