Все в смартфоні: Сільпо запустило мобільний додаток

Все в смартфоні: Сільпо запустило мобільний додаток

02.08.2018 08:10
  2196
Дарья Златьева

У AppStore і GooglePlay з’явився мобільний додаток рітейлера Сільпо. Поки основна його функція – цифрова карта програми лояльності, повідомлення про акції рітейлера і сканер товарів.

По суті, додаток дублює інформацію з основного сайту компанії і дозволяє дізнатися про акції в магазинах мережі. Але головною перевагою програми стала цифрова карта лояльності – тепер покупцеві не потрібно носити з собою пластик, досить лише дозволити касиру сканувати штрих-код з екрану смартфона. Однак у журналіста не вийшло, зареєструвавшись в додатку, увійти в особистий кабінет на сайті рітейлера.

Скріншот сайта Сільпо

Процес реєстрації в додатку дуже простий – необхідно ввести номер телефону, на який прийде код активації карти. У разі якщо карта вже є, її можна відсканувати.

Реєстрація в мобільному додатку Cільпо

Швидше за все, мета рітейлера – додаткова комунікація зі споживачем, тому що функціонал додатка поки дуже обмежений:

  • цифрова карта – на касі замість картки досить показати екран смартфона з відкритим додатком
  • в особистому кабінеті можна відстежити баланс бонусів за покупки, подивитися попередні покупки
  • сканування товару в магазині
  • додаток дає інформацію по акціях в найближчому Сільпо
  • дає інформацію за останніми покупкам в особистому кабінеті

Незважаючи на те, що згідно з дослідженням BI Intelligence, в 2018 році прогнозується зростання покупок через мобільні додатки на 23%, а до 2021 року передбачається, що m-commerce складе майже половину обсягу електронної комерції в США, українські FMCG-рітейлери особливо не поспішають. Як раніше писала  RAU, всього лише дев’ять з топ-20 продуктових мереж України розробили власні мобільні додатки: АТБ, Велика Кишеня, Велмарт, Metro Cash & Cary Ukraine, Таврія В, Varus, Ашан. У тестовому варіанті працює додаток Наш край. Але взагалі відсутній додаток у таких великих гравців як Фора, Billa, Барвінок, Фуршет, Spar, Novus, Брусничка, Thrash !, ЕКО маркет. Більш докладно про те, хто першим пішов в мобільний e-commerce і який функціонал у додатків можна дізнатися в матеріалі RAU.

Сільпо також не особливо поспішала інвестувати в цей напрямок – лише в кінці минулого року компанія випустила додаток з обмеженим функціоналом Fest, який дозволяв дізнатися про заходи мережі.

У додатку Сільпо немає розважального або корисного контенту, наприклад, списку покупок або рецептів, вони можуть з’явитися пізніше. Немає опції і покупки товарів онлайн.

Через додатки українські торговельні мережі не продають, а лише інформують клієнтів про акції, місцезнаходження магазинів, новинах. Єдиним рітейлером, у якого працює функція оплати в додатку є Таврія В. Особистий кабінет є в більшості додатків, а ось можливість сканування товару ще нещодавна була тільки у мобільного додатка Мій Ашан.

Порівняння функціоналу мобільных додатків українских рітейлерів

У мобільному додатку Сільпо відсутній пошук і, якщо покупця цікавлять знижки, наприклад, на рибу, доведеться переглянути всі пропозиції рітейлера. Знижки згруповані за категоріями: ціна тижня, Акції власного імпорту, дитячі тіжні, необхідні людям об’єкти. Поки контенту в додатку мало – наприклад, в категорії необхідні людям об’єкти запропоновані були валізи, акумулятор холоду і тапочки “а-ля Crocs”.  

В одному з постів на Facebook, де повідомлялося про запуск програми, було сказано: “Не хочу розкривати секрети … Але … Далі буде.”

Читайте також –

АТБ, Сільпо, Таврія В та інші: топ мобільних додатків українських ритейлерів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку