Сергій Бадрітдінов, INTERTOP: З українськими брендами простіше працювати ніж з міжнародними

Сергій Бадрітдінов, INTERTOP: З українськими брендами простіше працювати ніж з міжнародними

17.10.2017 09:00
  2761
Дарья Златьева

Навіщо INTERTOP в своїх магазинах збільшує кількість моделей взуття українських виробників, чому компанія зробила ставку на таку стратегію, і чи буде українське взуття продаватися в магазинах мережі за кордоном.

Не так давно відвідувачі помітили, що модельний ряд, представлений в магазинах мережі INTERTOP, помітно розширився: збільшилася пропозиція українських брендів. Компанія експериментує з Made in Ukraine і вже відібрала 30 торгових марок для своїх магазинів. Рітейлер планує збільшити замовлення у відчизняних виробників до 35% однієї з своїх Privat Label у наступному році. Сергій Бадрітдінов, СЕО INTERTOP в інтерв’ю RAU розповів, чому компанія переглянула асортимент, які переваги отримає від співпраці з вітчизняними компаніями і чому впевнена в успіху продажів українського взуття.

– Чому вирішили збільшити частку взуття українських виробників?

– Ми працюємо років десять з українськими постачальниками, і вважаємо, що в Україні роблять дуже хороше взуття. Фабрики, на жаль, не дуже великі – мало хто зміг створити системний бізнес, налагодити випуск продукції, і вийти з нею в роздрібні мережі. Ми вирішили дати їм цю можливість. Поки що відібрали 30 постачальників, вироби яких відповідають нашим вимогам, і поставляють в магазини INTERTOP якісну продукцію з дотриманням всіх норм законодавства. До речі, українські виробники забезпечують виробництво частини продукції нашої власної торгової марки Braska.

– За якими параметрами оцінювали виробників?

– В першу чергу, це повинне бути якісне взуття і конкурентна ціна. Також у постачальника повинно бути достатньо виробничих потужностей, щоб вчасно забезпечувати наші магазини товаром. Крім того, ми перевіряємо наявність необхідних документів, санітарно-епідеміологічного висновку і, звичайно, дивимося на те, наскільки компанія хоче працювати з лідером з продажу взуття в Україні.

– Які переваги в роботі з українськими виробниками отримує компанія?

– Зупинюся на трьох основних:

  • швидкість виробництва
  • товари конкурентні за якістю і ціною
  • компанії враховують особливості стопи українців.

Ми можемо дуже швидко замовити товар, і до того ж не несемо додаткові митні витрати. Замовлення взуття у великих міжнародних брендів зазвичай потрібно робити за півроку, потім ще витрачати час на доставку. Вітчизняне взуття швидше виробляється, на його ціну не впливають митні витрати, простіше логістика.

– Де шукали партнерів?

– На виставках, ярмарках, в instagram, за відгуками покупців, друзів, знайомих. З нами тепер працюють кілька перших партнерів по проекту Made in Ukraine, які вже показують хороші результати продажів: харківська фабрика Emmelie Delage, фабрики з Броварів Passio Lux Stile і Bistfor, Stepter зі Львова і Gem (Київ). Найближчим часом в наших магазинах також з’являться бренди Madiro, Ан-Юс (Львів), Mioparenti (Дніпро), Gamma (Дніпро), Papuchi (Львів), Viko (Дніпро) і багато інших чудових українські бренди взуття.

– У яких магазинах буде переглянутий асортимент на користь українських брендів?

– Ми вибрали сім магазинів, в яких можна найкращим чином презентувати колекції українських виробників. В інтернет-магазині ще до зими з 10 000 наявних SKU 600 будуть представлені українськими виробниками, а в офлайн магазинах з 2000 року позицій – від 100 до 300 будуть вітчизняного виробництва.

– Коли плануєте завершити відбір?

– Над проектом почали працювати в червні цього року, а вже в серпні завезли перші українські бренди в наші магазини. По суті, процес вибору все ще триває, оскільки не з усіма виходить домовитися на наших умовах. В роботі знаходиться близько 30 брендів, взуття п’яти вже завезене в магазини і ми щотижня отримуємо нові поставки. Наприклад, на цьому тижні очікуємо два нові бренди, на наступному тижні – ще три.

– З ким із українських виробників співпрацювали і які отримали результати?

– Ми протягом більше п’яти років замовляємо взуття в українських виробників для нашого власного бренду Braska. Спочатку це було тільки дитяче взуття, а два роки тому ми спробували також замовити кілька чоловічих і жіночих моделей. Результати перевершили наші очікування. І вже на сезон весна-літо 2018 частка українських виробників у замовленні бренду Braska становитиме 35%.

У нас відмінні результати по Braska і перші продажі взуття за проектом Made in Ukraine вже показують позитивну реакцію покупців.

Крім Braska, в Україні ми виробляємо частину взуття Gunter. Взагалі-то наше взуття виробляється по всьому світу – в Україні, Китаї, Індії, Бразилії.

– Українське взуття з’явиться і в магазинах INTERTOP в інших країнах?

– Так, в Казахстані ми збільшуємо кількість взуття, зробленого в Україні. Там не так багато локальних виробників і ми впевнені, що українське буде користуватися там популярністю.

– Скільки коштує продукція і які прогнози щодо популярності?

– Середня роздрібна вартість жіночих черевиків 2 300 грн, чоботи – 3 500. Ми прогнозуємо продати 75% -80% від всього отриманого товару до кінця сезону.

Читайте також –

Топи MTI та Helen Marlen Group про сьогодення і майбутнє українського luxury-ринку


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку