Реклама тижня: Альфа-Банк, Garage, PROSTOR, Олег Винник і йогурти

Реклама тижня: Альфа-Банк, Garage, PROSTOR, Олег Винник і йогурти

24.06.2018 09:00
  1645
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

PROSTOR

Новий секс-символ, казковий принц і просто обаяшка – саме так ЗМІ позиціонують українського поп-виконавця Олега Винника. На хвилі загального хайпу тему підхопила мережа drogerie-магазинів PROSTOR, яка порівняла знижку на товари із щастям опинитися поруч із зіркою. Позитивний ролик, розроблений спільно з агентством BART and FINK, – свіжий ковток креативу з нальотом самотролінгу в морі однотипної вітчизняної реклами з зірками.

Garage

На початку літнього сезону українська столиця практично проігнорувала безбарвну Coca Cola і навіть не помітила ретро-банки Pepsi. Надто далеко все це від популярної вітчизняної культури. Зате не обійти стороною загальний хайп на оновлені до сезону слабоалкоголки і освіжаючі мікси такі, як, наприклад, лімітовані серії “з вибуховим смаком” REVO, сидр APPS або Crazy Квас Тарас. Не останню роль в цьому зіграв продукт Carlsberg Ukraine – слабоалкоголка зі смаком лимонного чаю Garage, яка раптово стала хітом два роки тому і яка буквально оживила інтерес до даного напрямку напоїв. В кінці травня компанія анонсувала новий смак Garage зі смаком компоту. У ролику – анти-компот замість компоту, “Ба” і “Granny” замість модного “бабуся” і хештег #БАБЦЯІНДАХАУС до всього цього креативного фарсу.

REVO

І щоб двічі не вставати. Гігантські качечки, що пливуть по місту, величезний кіт, що винирює з підземного переходу, дабстеп, що давно вийшов з моди – так окреслили в символічному відео новий “вибуховий смак” REVO. Замість звичного смаку гуарани і даміана – апельсин плюс суниця з додаванням «спеціального інгредієнта» – чорного перцю (хоча судячи зі змісту ролика, дивно що не героїну). Нова креативна банка слабоалкогольного енергетика для всіх, хто любить, щоб штирило.

Альфа-Банк

Як запропонувати пересічному громадянину кредит по-новому, якщо в цій темі нічого нового сказати не можна апріорі? В TABASCO знайшли рішення у вигляді двох нудьгуючих співробітників банків з повадками божевільних учених та їх винаходу – “суперкредитного пластику”. Як все це сприйняти без дози з попередньої розглянутої нами реклами – важко собі уявити, але кешбек у вигляді 25% заінтригувати свою аудиторію таки здатний.

ТМ «Галичина»

І завершимо наш огляд єдиним роликом без позначки CRAZY, яка останнім часом стала “фішкою” у рекламі мало не половини вітчизняних брендів (іншого креатіва практично ніхто запропонувати не може). У ТМ «Галичина» звернули увагу, що нині набирає популярності карпатський дівочий хіп-хоп, який звучить і виглядає цікаво і свіжо. Замість головної зірки цього напряму “бітанги” Аліни Паш, на тлі гори Дземброня ноу-нейм дівчата, озвучені ще однією новоспеченою зіркою українського хіп-хопу MamaRika. Настільки молодіжними українські йогурти ще не були.

Дивіться також наш попередній огляд –

Реклама тижня: Asus, Оболонь, Caparol, коні та Галь Гадот


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  59
Усі новини ринку