Новини магазинів техніки: Цитрус, Comfy, Фокстрот, Remax, Xiaomi й інші

Новини магазинів техніки: Цитрус, Comfy, Фокстрот, Remax, Xiaomi й інші

12.06.2018 08:05
  2064
Микола Маранчак

Перший Цитрус в Кривому Розі, Comfy в ТРЦ Smart Plaza Obolon, Фокстрот в Дніпрі, три нових Ringoo, грандіозні плани Xiaomi в Україні та інше.

Перший Цитрус в Кривому Розі

11 травня відбулося урочисте відкриття першого магазину Цитрус в Кривому Розі. Як пише офіційний сайт рітейлера, торгова точка розташована в ТЦ Victory Plaza на вул. Лермонтова, 37. Відкриття проходило під девізом «накуй знижки!».

У магазині традиційно представлений широкий вибір гаджетів і аксесуарів, електротранспорт, інноваційні технології та багато іншого. Також в торговій точці працює сервісний пункт та облаштована зона Академії Цитрус. У VR-зоні можна протестувати та придбати найпопулярніші VR-рішення від Oculus, Samsung і Sony Play Station. У дитячому куточку – пограти на планшетах і освоїти малювання за допомогою 3D-ручки. Також частина магазину відведена під робототехніку та дронів, пристрої для фітнесу та здоров’я. Все це також можна протестувати, так само як і електробайкі, гіроскутеритаі гіроборди, електросамокати і так далі.

Директор криворізького Цитрус Максим Герман зазначив: «Цитрус – це місце, де клієнт може стати частиною яскравого світу нових технологій! Наша компанія не просто продає техніку, вона також несе освітню місію. Перший Цитрус в Кривому Розі має перспективу стати справжнім освітньо-технологічним хабом. Всіх наших відвідувачів ми готові знайомити з найкрутішими світовими рішеннями».

Тепер національна мережа магазинів гаджетів і аксесуарів представлена ​​51 концептуальним магазином в 11 містах України.

Новий сайт Citrus.UA

6 червня сайт Citrus.UA переїхав на нову платформу. «Це не просто інтернет-магазин, це комплексний IТ-проект з системою управління для адаптивного веб-сайту, нативних iOs і Android версій. Тепер все маркетингові активності будуть всюди ідентичні», – написав на своїй сторінці в Facebook e-commerce директор мережі В’ячеслав Волоха.

Новий проект відрізняється поліпшеним функціоналом: швидкістю, більш точним пошуком, наявністю акцій зі зручним підбором товару, комфортними і швидкими фільтрами в розділах, бренд-сторінками, де можна вибрати усі товари, згруповані за категоріями, зрозумілою та зручною системою рейтингу товарів і відгуків, персоналізованої видачею товарів та іншими напрацюваннями.

Переїзду передувала велика робота, оскільки аудиторія проекту досягала 10 млн користувачів, а для переїзду довелося перенастроювати більше 50 000 унікальних редиректів для 500 000 сторінок в індексі пошукових машин. Детальніше про стратегію запуску нового сайту Citrus.UA, можна прочитати в матеріалі RAU.

Comfy в ТРЦ Smart Plaza Obolon

Супермаркет техніки, електроніки та гаджетів мережі Comfy стане якірним орендарем в споруджуваному ТРЦ Smart Plaza Obolon і займе площу близько 1000 кв. м. Про це повідомляє компанія UTG – ексклюзивний брокер ТРЦ Smart Plaza Obolon.

«Один із лідерів ринку побутової техніки та електроніки в Україні – компанія COMFY – постійно розширює свою мережу в столиці. Компанія відкриває свої магазини тільки в кращих торгових центрах, розглядаючи їх з точки зору зручності розташування та підбору орендарів. І ТРЦ Smart Plaza Obolon ідеально підходить під дані критерії», – підкреслила Євгенія Локтіонова, директор компанії UTG.

Фокстрот в Дніпрі

25 травня в ТРЦ Караван в Дніпрі відкрився новий магазин Фокстрот. Як повідомила RAU прес-служба мережі, також в цей день почали свою роботу оновлені торгові точки в київському ТРЦ Проспект і у львівському ТЦ Вам.

«У кожній торговій точці ми створюємо унікальне омніпространство й атмосферу, – розповідає директор з маркетингу Фокстрот Олексій Філановський. – Це маркетинг хороших емоцій, на який ми робимо акцент в торгових точках і інтернет-продажі в рамках нової стратегії «Вперед за бездоганністю!».

Станом на травень 2018 року в Україні працює 160 супермаркетів ТМ Фокстрот. Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, їх торгова площа складає близько 150 000 кв. м. У 2018 році мережа почала рестайлінг і планує відкрити близько 40 магазинів в новому стилі.

Remax У ТРЦ РайON

ЖЖУК відкрив в столичному ТРЦ РайON бренд-шоп магазин всесвітньовідомих аксесуарів для гаджетів Remax. Як повідомила RAU прес-служба торгово-розважального центру, його площа становить 20 кв. м, на яких представлені товари в таких категоріях як «захист», «аудіо», «енергія» та «креатив». В асортиментної матриці Remax – захисне скло, чохли для телефонів і планшетів в різних стилях для IPhone і Samsung, рюкзаки, навушники, Bluetooth акустичні системи, колонки та гарнітури, кабелі для зарядних пристроїв і синхронізації, автомобільні зарядні пристрої та акумулятори.

Три нових об’єкти Ringoo

Мережа магазинів електроніки Ringoo обзавелася трьома новими торговими точками. Перша з них знаходиться в Івано-Франківську за адресою вул. Галицька, 33 і стала шостою в цьому місті. Друга розпочала свою роботу 1 червня в Одесі на вул. Балківська, 22а. Ще один магазин мережі був запущений 8 червня в м Долина Івано-Франківської області за адресою: пр-т Незалежності, 3-А, ТЦ ЦУМ.

Мережа магазинів електроніки Ringoo розвиває один з лідерів продуктового рітейлу України – компанія Fozzy Group. На початок 2018 року компанія об’єднувала близько 120 магазинів 21 області.

Xiaomi подвоїть кількість магазинів в Україні до кінця 2018 році

Китайський технологічний бренд Xiaomi має намір зміцнити свої позиції на українському ринку, збільшивши мережу фірмових магазинів в два рази вже до кінця поточного року. Як раніше писала RAU, плани з розвитку роздрібної мережі 16 травня озвучив глава відділу регіонального маркетингу Xiaomi Стівен Ван під час презентації нової моделі Redmi Note 5 в Києві. За його словами, в Україні у бренду 18 власних магазинів. А до кінця 2018 ого їх буде в два рази більше. При цьому топ-менеджер відзначив, що за обсягом продажів компанія вже друга в країні.

Щоб нарощувати продажі, Xiaomi збирається побудувати в Україні цілу роздрібну екосистему. І поступово виводити все нові продукти, які є на домашньому ринку. У Китаї їй вдалося зібрати під своїм брендом більш ста різних місцевих виробників. Причому вони виробляють не тільки гаджети, але і, наприклад, такі речі як туалетний папір з бамбука або кришки для унітазу (Smart Toilet Cover).

Таким чином, розширення не тільки онлайн-каналів, а й роздрібу китайському гігантові просто необхідно. Повинні бути шоу-руми або просто полки, де українці зможуть ознайомитися, що ще придумали в Піднебесній.

Читайте також наш попередній огляд –

Новини магазинів техніки: Фокстрот, Ельдорадо, ZZUK і Ringoo


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Київстар та Mastercard розпочинають стратегічну співпрацю для розвитку інноваційних технологій та цифрової економіки

Київстар та Mastercard розпочинають стратегічну співпрацю для розвитку інноваційних технологій та цифрової економіки

Провідний український оператор електронних комунікацій Київстар та глобальна технологічна компанія Mastercard уклали...
time icon  
  22
Усі новини ринку