Експерти EVO: Як підвищити продажі за 10 днів до Нового року
Передноворічна лихоманка стане відмінним способом продати більше без всяких акцій і знижок. Потрібно тільки зробити упор на деякі важливі нюанси.
Цей текст доступний також російською мовою
Чимало нюансів передноворічних продажів потрібно готувати заздалегідь. Однак чек-лист порталу EVO дозволяє швидко переконатися, що все робиться правильно, або оптимізувати процеси для збільшення продажів в новорічні свята.
-
Товар в наявності
І він повністю відповідає опису. Дослідження Prom.ua основна “больова точка” покупців (83%) – невідповідність товару опису. Опис, до речі, має бути повним, докладним і вичерпним: для людини, у якої немає часу або можливості бігати по магазинах за кілька днів до Нового року, особливим «гачком» стане «тактильність» товарного опису клієнта. Фото в різних ракурсах можна доповнити знімком товару в умовно «новорічному» антуражі.
-
Швидка реакція на замовлення
Уявіть: потрібно швидко купити подарунок. Зробили замовлення на сайті, а продавець все не дзвонить і не дзвонить… Дратує? Ви не самотні: 78% онлайн-покупців відзначають, що роздратовані, коли продавець передзвонює через кілька днів після замовлення.
Що робити? Реагувати на замовлення дуже швидко, в ідеалі – протягом найближчих п’ятнадцяти хвилин. Можна (і потрібно) розмістити повідомлення ” обробимо замовлення за 10 хвилин!» прямо на головній сторінці або запустити відповідний рекламний меседж в соцмережі (зрозуміло, в тому випадку, якщо ви упевнені, що зможете виконати обіцянку).
-
Товар вирішує проблему
Люди не купують речі заради речей. Речі допомагають людям виконувати якусь задачу. Наприклад, світлодіодні гірлянди-спосіб прикрасити приміщення до свята і створити новорічну атмосферу. Розмістіть на сторінці поруч з товаром «рішення», запропонуйте покупцю інші прикраси і покажіть, як можна комбінувати різні товари для найкращого результату. Все це не тільки приверне додаткових покупців, але і збільшить чек.
-
Нагадайте про потрібні подарунки
Зайшли в магазин, щоб купити подарунок дружині? У нас є ще відмінний варіант для друга, дитини, начальника… і ось добірка товарів, які часто купують в цих категоріях!
Такий підхід відмінно працює: кожному приємно, якщо продавець клієнта економить час на пошук інших подарунків) та гроші (на доставці: адже товари, куплені в одному магазині, прийдуть однією посилкою). 86% покупців Prom.ua цінують компетентність продавця, який здатний надати слушну пораду та консультацію.
-
Запропонуйте упаковку
Маленька галочка біля питання ” це подарунок?» – і увазі покупця пропонуються варіанти подарункової упаковки. А в ідеалі-можливість швидко зробити іменний напис на упаковці.
-
Контролюйте терміни доставки
Реклама «Ми доставимо подарунок 30 і 31 грудня» відмінно приверне покупців. Головне, врахуйте, що покупку дійсно потрібно доставити вчасно. Якщо потрібно, поставте географічний таргетинг на рекламу “тільки в своєму місті”. Не можете покладатися на сумлінність служб доставки в передсвяткові дні? Пошукайте перевірених виконавців-кур’єрів, і завчасно домовтеся з ними про роботу в ці дні.
-
Не зупиняйтеся 31 грудня
Не всі подарунки даруються в ніч з 31 грудня на 1 січня. Люди активно ходять в гості, дарують подарунки ще цілий тиждень після Нового року. Звичайно, попит на товари в цей період знижується, але і конкуренція стає менш жорсткою. Скористайтеся цією перевагою, організувавши безперебійний графік роботи магазину в святкові дні і запустивши відповідний рекламний меседж.
Джерело: EVO
Читайте також –
Час шопоголіків: 4 тренда поведінки онлайн-покупців в свята-2018/19