Новий Citrus.UA: чому, навіщо та як мережа перезапустила свій сайт
6 червня сайт Citrus.UA переїхав на нову платформу. E-сommerce директор мережі В’ячеслав Волоха поділився стратегією запуску нового сайту.
Новий проект відрізняється поліпшеним функціоналом: швидкістю, більш точним пошуком, наявністю акцій зі зручним підбором товару, комфортними та швидкими фільтрами в розділах, бренд-сторінками, де можна вибрати усі товари, згруповані за категоріями, зрозумілою та зручною системою рейтингу товарів і відгуків, персоналізованої видачею товарів й іншими напрацюваннями. Про зміну платформи стало відомо з поста топ-менеджера на Facebook.
“Це не просто інтернет-магазин, це комплексний IТ-проект з системою управління для адаптивного веб-сайту, нативних iOs і Android версій. Тепер все маркетингові активності будуть всюди ідентичні”, – написав на своїй сторінці В’ячеслав Волоха.
Переїзду передувала велика робота, оскільки аудиторія проекту досягала 10 млн користувачів, а для переїзду довелося перенастроювати більше 50 000 унікальних редиректів для 500 000 сторінок в індексі пошукових машин.
Стратегія запуску нового сайту Citrus.UA
Сайт Citrus.UA генерував велику аудиторію користувачів на сайті, у нього були усталені процеси і переїзд дався нелегко, зазначає топ-менеджер. Для успішного переходу команда розбила на декілька етапів весь процес:
- Створення субдомена (new.citrus.ua), закриття його від індексації та розміщення там prodaction-версії нового сайту. Підключення на цьому субдомені аналітики, створення необхідних інтеграцій із системами персональних рекомендацій, пошуковими “двигунами” і всіма потрібними і важливими системами. Підключення команди SEO-фахівців, отримання від них списку вимог для впровадження.
- Залучення лояльної аудиторії зі старого сайту. Спочатку це було 5% користувачів, після 10%, часом доходило до 30%. На цьому етапі відстежуємо поведінкові та комерційні показники. Важливо на поточному етапі підключити сервіс зі збору призначених для користувача помилок. В Citrus використовували сервіс sentry.io (який дозволяє збирати логи користувачів, а також по API приймає прямі призначені для користувача повідомлення, але найважливіше – групує їх). На цьому етапі звертали увагу на побажання користувачів і реалізовували їх. Паралельно впровадили чек-лист по SEO.
- Коли розібралися з SEO, контентом, структурою, комерцією, маркетингом, призначили день запуску. У Citrus.UA він настав 6 червня. На цьому етапі старий сайт переїхав на домен old.citrus.ua, а новий направили на www.citrus.ua. Оскільки новий сайт адаптивен, доцільність підтримувати стару кастомную версію m.citrus.ua відпала, отже її теж направили на www.citrus.ua
Далі в компанії застосовують наступну стратегію: коли заходить клієнт з органічного каналу просування: дивимося URI – перевіряємо, чи є товар – віддаємо товар; немає товару – чи є категорія – віддаємо категорію; немає категорії – чи є статична сторінка – віддаємо статику; немає статики – чи є на домені old.citrus.ua сторінка з відповіддю 200 – робимо редирект на старий сайт; немає на домені old.citrus.ua сторінки з відповіддю 200 – віддаємо 404.
Наступні кілька місяців в компанії будуть постійні відвідувачі на стару версію сайту, налаштовувати кастомні редіректи. Коли домен old припинять відвідувати, його закриють.
Читайте також –
6 типів контенту, який повинен бути на сайті інтернет-магазину