Директором з маркетингу мережи Цитрус призначений Денис Лущишин
Після закінчення випробувального терміну Денис Лущишин офіційно призначений директором з маркетингу компанії Цитрус.
Раніше департамент маркетингу мережі кілька років очолював Віктор Шолошенко, але навесні цього року він повідомив про свої плани покинути компанію. Ім’я його наступника не називалося, а два місяці виконуючим обов’язки директора з маркетингу був Денис Лущишин. 10 серпня він офіційно затверджений на посаді.
Як повідомив Денис в коментарі RAU, в мережі Цитрус він працює чотири місяці – перші два місяці обіймав посаду креативного директора, а після звільнення Віктора Шолошенко був призначений виконуючим обов’язки директора з маркетингу на випробувальному терміні.
Всього досвід роботи в маркетингу нового топ-менеджера мережі гаджетів і електроніки складає більше 15 років. «До приходу в Цитрус я займав керівні посади в департаментах маркетингу в різних компаніях FMCG, зокрема, займався просуванням і розвитком брендів шоколаду Корона і чіпсів Люкс, після цього п’ять років розвивав напрямок енергетиків в Coca-Cola Україна, і займав посаду маркетинг-менеджера по горілкам і лікерів в Баядера Груп», – додав Денис Лущишин. Також у нього є досвід роботи маркетинг-директором телеканалу ТЕТ.
Рітейл електроніки, за словами експерта, для нього – новий виклик і інтерес.
Керівництво мережі поставило перед новим керівником завдання реструктуризації та зміцнення команди, пов’язані з постійним зростанням мережі і переходом на якісно новий рівень ведення бізнесу.
Одна з особливостей роботи департаменту маркетингу в Цитрусі: повний цикл виробництва всіх рекламних матеріалів всередині компанії – від ідеї до пост-продакшена. Стороннім підрядникам віддаються тільки поодинокі проекти.
Швидше за все, кілька буде скоректована і маркетингова політика компанії. «Стиль створюють люди, тому повністю копіювати рішення та ідеї команди Віктора Шолошенко я не буду, – каже Денис Лущишин. – Будь-яка зростаюча компанія з часом коригує свою стратегію. Провокації і гучні заяви – хороший інструмент для невеликих компаній, які тільки закріплюються на ринку. Тому ми постараємося зберегти характер бренду Цитрус, але будемо вести як більш зріла компанія, що вже сформована й домоглася успіху на ринку. Планку креативності ми знижувати не збираємося».
Читайте також –
Призначення в рітейлі: зміни в NOVUS, MD Group, WOG, VARUS та інших компаніях