АТБ відкрив перший магазин в експериментальному форматі «АТБ Express»
Торгова точка нового формату розпочала роботу у Запоріжжі за адресою вулиця Ладозька, 26.
Про це RAU повідомила прес-служба мережі дискаунтерів АТБ. У релізі зазначається, що дана концепція розроблена для спальних районів великих міст. Магазин є свого роду експериментальним майданчиком, на якому тестуються нові для компанії торгові рішення та сервіси.
В АТБ Expres встановлено холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, новітня система освітлення, утеплення, опалення та рекуперації енергії.
Для підвищення комфорту і рівня сервісу для покупців, в експериментальному магазині організовані відділи «Свіжа випічка», «Свіже м’ясо», відділ «Розливне пиво». Значно розширено асортимент зелені й салатів в відділі «Овочі та фрукти».
Тестування експериментального формату АТБ Express буде проходити до кінця 2018 року. Після аналізу всіх показників діяльності магазину, компанією буде прийнято рішення про впровадження нової концепції в існуючу практику розвитку торгової мережі АТБ.
Нагадаємо, це вже далеко не перший випадок, коли лідери вітчизняного FMCG-ринку починають освоювати нові для себе напрямки, в тому числі й формат «магазин у дому». Крім Fozzy Group (бренди Фора, Thrash!), Volwest Group (Наш Край, Наш Край Експрес, Spar Express та інші), Retail Group (ВК Експрес) в цю нішу почали виходити і інші гравці. Так, французька група Auchan в липні відкрила перший в Україні магазин «Мій Ашан», а Varus представив магазин площею 400 кв. м, так само орієнтований на споживачів, що проживають в крокової доступності від об’єкта.
Директор консалтингової компанії GT Partners Ігор Гугля вважає, що розвиток компаніями нових форматів – це логічний крок в сторону глобального тренду мультиканального рітейлу.
Топ-менеджер одного з продуктових рітейлерів в анонімному коментарі RAU зазначив, що магазини у дома – найбільш затребуваний серед українців формат. «Сегмент магазинів у дома в Україні – один з найперспективніших. З іншого боку, приймаючи рішення про розвиток нових форматів, компанія враховувала і масу інших чинників, включаючи ринкові тенденції і стратегію групи на глобальному рівні», – сказав співрозмовник RAU.
Читайте також –
Гіпермаркет біля дому: чи буде успішним Ашан в форматі “магазин біля дому”