
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Офіційна причина закриття – «неможливість підтримувати високий рівень послуги і виконувати обіцянки по строкам».
Про це повідомляється на офіційному сайті modnaKasta. Сервіс припиняє роботу з 1 червня, а всі замовлення, прийняті до 31 травня будуть доставлені клієнтам. Як йдеться в повідомленні компанії, modnaKasta не змогла гарантувати необхідну якість послуг і заявлені терміни доставки через «відсутність можливості забезпечити тільки наш вплив на всі етапи послуги».
Інтернет-рітейлер презентував проект GlobalKasta навесні минулого року, і вже тоді ряд споживачів висловлював претензії до якості роботи сервісу. Зокрема, їх не влаштовувало недотримання обіцяних термінів доставки, а також проблеми з визначенням ваги і габаритів посилки: іноді покупцям доводилося переплачувати за «доставку повітря».
У липні 2016-го оператором доставки товарів GlobalKasta стала Нова Пошта, завдяки чому вдалося скоротити терміни виконання замовлень і знизити вартість послуги до $5/кг. Але вже через місяць – на початку серпня – Нова Пошта анонсувала запуск власного аналогічного проекту по доставці товарів з магазинів у Сполучених Штатів – NP Shopping. По суті, GlobalKasta і найбільша приватна служба доставки України стали грати на одному полі. Невдовзі аналогічну послугу почала надавати й інша логістична компанія – Delivery. Очевидно, в таких умовах перспективи GlobalKasta виглядали більш ніж туманне, і компанія прийняла рішення закрити сервіс.
При цьому навіть співпраця з Нова Пошта не гарантувала клієнтам дотримання заявлених термінів: у березні Антимонопольний комітет України почав розслідування щодо невідповідності заявлених і реальних строків доставки товарів з-за кордону.
Читайте також –