Екс-директор з маркетингу NOVUS буде розвивати Лавку Традицій в Сільпо

Екс-директор з маркетингу NOVUS буде розвивати Лавку Традицій в Сільпо

30.06.2017 09:01
  1008
Виктор Нагорский

Колишній маркетинг-директор NOVUS і співзасновник сервісу Местная еда Марина Булацька приєдналася до команди мережі супермаркетів Сільпо.

Як уточнили RAU в прес-службі компанії, Марина зайняла посаду маркетинг-менеджера в проекті Лавка Традіцій – саббренді супермаркетів Сільпо, яка об’єднує натуральну продукцію від десятків невеликих українських виробників. Цей проект був запущений в 2011 році, а зараз Лавка Традіцій налічує понад 400 товарних позицій і представлена ​​приблизно в 70 магазинах Сільпо по всій країні.

За словами Марини Булацької, серед її головних цілей на новій посаді – збільшення впізнаваності і розуміння місії Лавки Традіцій у покупців Сільпо, а також створення кращих умов для підтримки та розвитку дрібних локальних виробників.

«Для нас важливо, щоб Лавка Традіцій стала своєрідним співтовариством локальних виробників, проектом не тільки про продукцію як таку, а й про людей, які вкладають частинку себе в процес виробництва. До кінця року ми плануємо провести цикл освітніх заходів для дрібних виробників. Основне завдання – відповісти на прикладні питання, пов’язані з партнерством між невеликими виробниками і великою мережею», – розповіла Булацька.

Вона також зазначила, що в її обов’язки входитиме пошук нових перспективних виробників і робота над новими форматами, які дозволять компанії частіше знайомити гостей з якісними натуральними продуктами.

Нагадаємо, раніше Марина Булацька очолювала відділ маркетингу в мережі супермаркетів NOVUS, куди прийшла влітку 2016-го. До цього вона більше 10 років працювала в рекламі, а в 2008-му спільно з партнерами заснувала рекламну агенцію Aprel media, яка пізніше була перейменована в Студію нативної реклами ZDATNI. В 2014 році Булацька запустила проект Местная еда – сервіс доставки продуктів від невеликих українських виробників.

Довідка. Fozzy Group – одна з найбільших торгово-промислових груп України, працює на українському ринку з 1997 року. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: супермаркети Сільпо, оптові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, магазини біля дому Фора, дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети «Біла ромашка», магазини персональної електроніки Ringoo.

Сільпо – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Асортимент магазинів налічує до 20 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів залежно від величини торгової площі. Станом на травень 2017 року торгова мережа налічувала 239 супермаркетів.

Читайте також –

Колишній топ-менеджер Comfy і Нової Лінії приєднався до мережі Море Пива


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  94
Усі новини ринку