Дослідження: особливості онлайн-розрахунків в Україні

Дослідження: особливості онлайн-розрахунків в Україні

20.04.2017 03:22
  520
rau

Зростання кількості та сум транзакцій з мобільних пристроїв, перед святами купують на 20% частіше, більше половини розраховуються картками ПриватБанку, а чоловіки витрачають на 35% більше жінок – основні тренди при покупках онлайн за допомогою кредитних карт.

Платіжний сервіс WayForPay провів аналіз онлайн-платежів в українській електронної комерції. Аналітики склали профіль і особливості українських покупців, які оплачують свої покупки пластиковою карткою. У ході дослідження було проаналізовано декілька сотень тисяч транзакцій.

Мобільність вже не тренд, а необхідність

В Україні у 2017 році середній чек зі стаціонарних комп’ютерів перевищує мобільний чек лише на 24%. Відзначається зростання середньої суми покупок з мобільного: з 2015 року середній чек при оплаті онлайн з мобільних пристроїв виріс на 54%, а частка платежів з мобільного вже становить 30%, проти показника 23% в 2015.

Напередодні свят чек збільшується на 20% онлайн-розрахунки

У передсвяткові дні середній чек по Україні збільшується на 22%. Така ж ситуація простежується і при оплаті з мобільних пристроїв – напередодні свят українці схильні витрачати онлайн на 19% більше, ніж у звичайні дні.

Дніпропетровська область витрачає більше всіх

Київська область – лідер за кількістю онлайн-оплат, але найвищий чек спостерігається у жителів Дніпропетровської області. Середня сума платежу там досягає 878 грн, що на 34% перевищує онлайн витрати жителів столиці.

Найнижчий чек у покупців із Закарпатської області – 466 грн.

Якими картами платять частіше? онлайн-розрахунки

Згідно з даними НБУ, опублікованими в лютому цього року, в Україні налічується близько 32,4 млн активних платіжних карток. При цьому лідерами за кількістю емітованих карт є три українських банки: ПриватБанк – 54%, Ощадбанк – 16,7%, Райффайзен Банк Аваль – 6,6%. На частку інших фінустанов сумарно припадає 22,7% активних платіжних карт.

За даними WayForPay, при оплаті картками онлайн ситуація практично схожа. Лідируючі позиції займає ПриватБанк – близько 55%. На другому місці Райффайзен Банк Аваль – 12%, і близько 5% оплат відбувається картами УкрСиббанку. Карти Ощадбанку в онлайні займають всього до 4%.

Чоловіки витрачають на 35% більше, ніж жінки онлайн-розрахунки

У березні 2017 року, за даними WayForPay, близько 58% всіх оплат проводиться жінками, 42% – чоловіками. Також на жіночу частину населення припадає близько 65% оплат з мобільних пристроїв.

При цьому, при оплаті зі стаціонарного комп’ютера, середній чек у чоловіків на 35% більше, ніж у жінок.

Довідка. WayForPay – український сервіс прийому онлайн платежів для бізнесу. Платформа має власну систему протидії шахрайству з картами онлайн, а також відповідає міжнародному стандарту безпеки PCI DSS. Сервіс був створений в Україні і налічує більше 4000 підключених сайтів.

Читайте також –

Олег Вереїтін, Цитрус: Онлайн-продажі електроніки будуть рости на 15-20% в рік


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  115
Усі новини ринку