Як змінився після реконцепції магазин Ельдорадо в Ocean Plaza (фотоогляд)

Як змінився після реконцепції магазин Ельдорадо в Ocean Plaza (фотоогляд)

15.07.2017 09:00
  1397
Виктор Нагорский

За рахунок реалізації нового формату Ельдорадо в Ocean Plaza вдалося на 10% збільшити конверсію і на 20-30% товарообіг у магазині.

Восени минулого року один з лідерів українського ринку побутової техніки та електроніки компанія Ельдорадо представила новий формат магазинів і почала масштабний проект реконцепції своїх торгових точок. За словами директора з маркетингу і реклами Ельдорадо Максима Колесникова, у першу хвилю компанія вирішила оновлювати найбільш застарілі магазини, а також ті, які були найперспективнішими з точки зору зростання товарообігу. Серед них був і флагманський магазин компанії площею 1000 кв. м у Ocean Plaza.

Як пояснюють у компанії, новий дизайн магазинів був покликаний виробити в покупцях впевненість у трьох основних речах:

  • впевненість у великому асортименті та низькій ціні
  • впевненість у найкращому товарі
  • впевненість у тому, що Ельдорадо – найкращий мультиканальний магазин
  • формувати в покупців відчуття SMART і LOFT атмосфери

Образ великого магазину з величезною кількістю товарів у компанії створювали за допомогою пристінного та гондола обладнання. Першу впевненість також були покликані зміцнювати великий простір, великий вибір товарів, достатня кількість товару та гарантія низької ціни.

Формувати в покупців упевненість у кращому товарі в Ельдорадо вирішили за допомогою кращого візуального мерчандайзингу. Тому в магазині забезпечили можливість для покупців самим побачити як працює техніка, потримати її в руках і потестувати. Також у магазині встановили клієнтоорієнтовані інформаційні системи, які розповідають про якість та інновації, а також допомагають обрати товар без допомоги продавця. При цьому невелика кількість POS-матеріалів фокусує покупця на тому чи іншому товарі.

Нагадування покупцям про мультиканальність Ельдорадо було інтегровано в логотип і графічний дизайн. Крім того, у магазині була реалізована оновлена ​​зона для інтернет-замовлень з відео-стіною, де за допомогою графічних роликів пояснюється як нею користуватися.

Також у магазині була оновлена ​​зона видачі інтернет-замовлень, а в зоні каси з’явилася відео-стіна, на якій демонструються іміджеві ролики. При цьому управління відео-контентом у торговій точці здійснюється через web-інтерфейс із офісу компанії.

Відчуття SMART і LOFT атмосфери в магазині забезпечує певний вид стін і природно металевий колір для арматури в оточенні простих форм, а також ліній і деталей з дерева. Партнерські бренд-зони також були реалізовані в загальному стилі магазину. Загалом, приміщення відчувається просторим, відкритим і широким. А за допомогою простої навігації покупцеві простіше орієнтуватися в магазині.

У компанії стверджують, що реалізовані рішення дозволили за рахунок збільшення середнього чека і трафіку наростити товарообіг магазину на 20-30% залежно від сезонності. При цьому конверсія в торговій точці збільшилася на 10%, що вище, ніж у середньому по компанії.

За словами Максима Колесникова, зараз компанія продовжує проект реконцепції і рухається в рамках річного плану з реформату. Так, три оновлені торгові точки Ельдорадо було відкрито в червні, ще три об’єкти в новому форматі запрацюють у другій половині липня.

Крім того, у компанії повідомили, що незабаром почнеться повна реконструкція флагмана на Окружній у Києві. В Ельдорадо обіцяють, що цей магазин буде абсолютно не схожий на інші і запевняють, що покупці будуть здивовані нестандартним підходом та інноваціями.

Читайте також – 

Мережа Ельдорадо сформувала новий склад топ-менеджменту і озвучила плани розвитку


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку