E-Awards 2017: названі найкращі компанії українського ринку е-commerce
Нова пошта, Comfy, Rozetka, Serpstat, Foxtrot, Eldorado, F.ua, Aliexpress стали номінантами та переможцями премії Ukrainian E-commerce Awards – 2017
7 квітня в Києві відбулася п’ята щорічна церемонія нагородження переможців конкурсу Ukrainian E–Commerce Awards 2017, на якої були названі найкращі інтернет-проекти українського ринку електронної комерції.
У 2017 році заявки на участь у конкурсі подали понад 200 інтернет-проектів, а споживче онлайн-голосування зібрало рекордну кількість голосів – більше 20 000 користувачів визначали кращих у номінації «Вибір споживачів».
За правилами конкурсу, вперше за час існування премії E-Awards, інтернет-проекти, які беруть участь у конкурсі, мали можливість визначити найкращий продукт для свого бізнесу шляхом анкетного голосування.
Так, у номінації «В2В продукт для Е-commerce» в категорії «Кращий логістичний продукт для Е-commerce» перемогу здобув Фулфилмент від «Нова пошта» — комплекс логістичних операцій, який забезпечує оперативне комплектування замовлень і сервіс доставки.
Нагороду «Кращий фінансовий продукт для Е-commerce» також завоювала «Нова пошта» з послугою «Контроль оплати». Послуга передбачає контроль оплати готівкою за отримане клієнтом відправлення.
В категорії «Корисні рішення» кращою названа багатофункціональна SEO-платформа Serpstat.
У шести категоріях номінації «Вибір споживачів» переможцями стали:
Comfy – найкращий «Інтернет-супермаркет/мультиканальный рітейлер»;
LeBoutique – найкращий «Інтернет-магазин»;
Rozetka.ua – кращий «Маркетплейс, прайс-агрегатор»;
OLX – найкраща «Електронна дошка оголошень-аукціон»;
Rozetka.ua – кращий YouTube канал e-commerce проекту.
AliExpress – «Кращий зарубіжний Інтернет-магазин».
Нагороду в номінації «Прорив року» отримала платформа Competera — принципово нове рішення для українського ринку e-commerce. Автоматизація процесу переоцінки звільняє 1 робочий годину в день, 20 годин в місяць і 30 робочих днів на рік для одного менеджера ціноутворення.
Перемогу в номінації «Людина року в Е-commerce» між собою поділили Владислав Чечоткін і Дмитро Дубілет.
Крім того, в ході церемонії були вручені спеціальні нагороди від партнерів конкурсу. Так, спеціальну нагороду «DRIVE Року» від «Нова пошта» отримала компанія Kostumer. Спеціальна відзнака «Вибір Року» від партнера конкурсу компанії Meest Express була вручена компанії ANSWEAR.ua. Компанії Ecosoft вручили спеціальну нагороду «Сервіс Року» від сервісу ZRUCHNA.
Компанія Deloitte підтвердила, що організатори Ukrainian E-Commerce Awards 2017 дотримувалися методології визначення рейтингу при оцінюванні номінантів і визначенні переможців конкурсу.
Партнери Ukrainian E-Commerce Awards 2017
Генеральний партнер E-awards 2017 – «Нова пошта»
Партнери конкурсу – «Інтайм», Meest Express
Партнер номінації «Вибір споживачів» – група логістичних компаній ZAMMLER
Партнер номінації «Вибір споживачів» – UAPAY
Партнер номінації «Вибір споживачів» – Moneyveo
Генеральний радіо-партнер – Радіо «Голос столиці»
Генеральний новинний партнер – ІА «Інтерфакс-Україна»
Генеральний ТВ-партнер – «5 канал»
FinTech партнер конкурсу – PaySpace Magazine
Інформаційні партнери: Асоціація рітейлерів України, PRICE.UA, From-UA.com, Ukraine News Digital, LB.ua, Logist.FM, «Ділова столиця», «Оглядач», , Prnews.io, 44.ua, «Мінфін», «ИнФормат», WAYFORPAY, «Союз Українських Підприємців».
Довідка. Ukrainian E–Commerce Awards 2017– це незалежна професійна премія, що присуджується кращим гравцям ринку e-commerce. Головна мета нагороди – створити силами галузевого спільноти знак відмінності, що гарантує кінцевому покупцеві надійність послуги і безпека покупки. А також виділити незвичайні досягнення гравців e-commerce в Україні за останній рік.