Директор з обслуговування клієнтів Нова Пошта пішов з компанії
Максим Рабінович пропрацював в Нова Пошта два роки і чотири місяці, а директором з обслуговування клієнтів був призначений всього півроку тому.
Про звільнення з компанії він розповів в інтерв’ю порталу MMR. «Це рішення, до якого дві сторони прийшли обопільно. Безглуздо продовжувати співпрацю, коли бачення подальшої реалізації стратегії компанії в акціонерів і менеджера на одній з ключових позицій різниться. У акціонерів завжди буде на один аргумент більше, а я глибоко переконаний, що ефективність досягається тільки в синергії», – пояснив Рабінович причини звільнення з Нова Пошта.
Він також повідомив, що з новим місцем роботи поки не визначився. При цьому зазначив, що йому цікаві галузі з динамічним розвитком, з сервісними послугами та проекти, які найближчим часом будуть виходити на зовнішні ринки. «Я дуже люблю логістику, e-commerce і позитивно налаштований щодо сфер, де раніше працював: у енергетиці зараз відкрився ринок з вільною конкуренцією і новою побудовою сервісу. Крім того, я б хотів працювати в компанії з розумінням корпоративної культури, де б зміг бути в синергії з командою – це для мене принципово», – додав Рабінович.
За його словами, посада директора з обслуговування клієнтів в Нова Пошта поки залишається вакантною і може бути заміщена як кимось із поточних співробітників компанії, так і зовнішніми кандидатами. Нагадаємо, до призначення на посаду директора з обслуговування клієнтів Рабінович займав пост директора з розвитку компанії.
Довідка. Нова Пoшта – українська компанія, один з лідерів ринку доставки. Зараз її мережа покриває більше 900 населених пунктів України і налічує понад 2200 відділень, а також понад 1400 почтоматів. У минулому році компанія збільшила кількість відправлень на 40%. Валовий дохід Нова Пошта в 2016 році склав 5,4 млрд грн.
За матеріалами: MMR
Читайте також –
Співзасновник Нова Пошта В’ячеслав Клімов про головні тренди в e-commerce, рітейлі та доставці