COMFY: новий формат магазину – крок на шляху до омніканальності
На квітень 2017 року в COMFY реформатировано 47 з 76 магазинів мережі. До кінця року будуть оновлені ще 12 торгових точок
Про це rau.ua розповіла операційний директор мережі COMFY Наталія Кутузова. У грудні 2016 року компанія відкрила в Lavina Mall найбільший магазин мережі — його загальна площа становить 1700 кв. м. Магазин нового формату поєднує сучасні технології дизайну, розширені бренд-зони, покращений відділ цифрових гаджетів. Окремим акцентом в новій концепції стало збільшення комфорту перебування відвідувачів в кредитних і сервісних зонах, які доповнені пуфами і м’якими меблями.
«Реалізований у 2016 році реформат мережі — один з ключових проектів трансформації COMFY на шляху до омніканальної бізнес-моделі, – каже Наталія Кутузова. — Новий формат, розроблений спільно з компанією IDNT, відрізняється інноваційним дизайном і плануванням торгового простору, основою якого стала віртуальна полку». За її словами, завданнями проекту були простота здійснення покупки, збільшення швидкості обслуговування, в тому числі видачі замовлень, зроблених через інтернет, збільшення продажів за допомогою технології віртуальної полиці. Результати роботи першого кварталу свідчать, що очікування щодо нового формату, зокрема, в Lavina Mall, повністю виправдалися.
За словами директора з маркетингу та e-commerce COMFY Наталії Кошової, в цьому році компанія продовжує оновлювати бренд і магазини: «Простір, в якому людина робить покупки, має бути інноваційним, зручним, технологічним. У магазинах представлені тестові зразки, демонстраційні зони, щоб покупець був упевнений, що може зробити правильний вибір».
Раціональне використання площі — ще один принцип нового формату COMFY. Поява віртуальної полиці у нових магазинах скоротила асортимент товарів, які представлені фізично. При цьому сегментація товару на віртуальний і реальний не впливає на його доступність. У цьому полягає одне із завдань мультиканальності, яку вирішує новий формат.
«Робота над форматом — безперервний процес. Ми постійно перебуваємо в пошуку, тестуючи нові концепції, – коментує Наталія Кутузова. – Найвдаліші ідеї втілюються в усіх магазинах мережі. При цьому для нас важливі «форматність» і керованість мережі».
В цьому році компанія пілотує проект «Формат 300». Запуск цього формату відбувся в кінці 2016 року і показав хороші результати. Новий формат магазинів передбачає, що локації складаються з 350 кв. м. торгової площі і 150 кв. м складської площі. Обов’язкова наявність віртуальної полиці. Останні відкриття були в Могилів-Подільському, Жмеринці, Новій Каховці і скоро буде відкриття магазину в Горішніх Плавнях. Всього до кінця року планується відкрити 12 магазинів у новому форматі.