Супермаркет дитячих товарів Диво Острів став якірним орендарем ТРЦ River Mall

Супермаркет дитячих товарів Диво Острів став якірним орендарем ТРЦ River Mall

30.03.2017 12:27
  512
Ukrainian Retail Association

Магазин мережі Диво Острів займе площу 774 кв. м на третьому поверсі столичного торгово-розважального центру River Mall.

Про підписання відповідного договору оренди rau.ua повідомила прес-служба компанії Colliers International Україна, яка виступає ексклюзивним брокером проекту ТРЦ River Mall.

Згідно з повідомленням, у магазині буде представлений широкий асортимент іграшок, дитячого харчування, засобів гігієни та інших товарів для дітей.

Директор компанії Диво Острів Ігор Кишлян, коментуючи підписання договору оренди підкреслив, що River Mall був обраний для зміцнення позицій мережі на ринку Києва та відкриття магазину флагманського формату. На його думку, River Mall виділяється серед інших проектів на ринку торгової нерухомості Києва завдяки своєму розташуванню, концепції та підбору торгових операторів.

Довідка. Диво Острів – національна мережа супермаркетів дитячих товарів, одна з компаній, що найбільш динамічно розвиваються в сфері дитячого рітейлу в Україні. Станом на березень 2017 року мережа налічувала 21 магазин, площею від 450 до 1370 кв. м. В асортименті торгових точок компанії представлені дитячі товари світових, європейських та національних брендів.

ТРЦ River Mall зводиться на Дніпровській Набережній, в густонаселеному житловому масиві Києва недалеко від станції метро Осокорки. У складі багатофункціонального комплексу загальною площею 140 000 кв. м (орендною – 62 250 кв. м), плануються торгова та розважальна зони, відкритий аква-парк, бізнес-центр, а також багаторівневі надземний і підземний паркінги на 1 550 машиномісць. Відкриття комплексу заплановано на перший квартал 2018 року.

Читайте також –

Перший у Києві розважальний комплекс Papashon відкриється в ТРЦ River Mall


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  150
Усі новини ринку