Реформат по-австрійськи: як виглядає супермаркет BILLA в новому концепті (фоторепортаж)
Австрійська продуктова мережа BILLA глобально оновила супермаркет в Києві.
Після рішення піти з регіонів України рітейлер повідомив про намір зосередитися на зміцненні позицій в Києві і підвищенні ефективності бізнесу. Проблеми, з якими зіткнулася торговельна мережа в Україні, змусили компанію не тільки закривати магазини в регіонах, а й переосмислити свою стратегію комунікації із споживачем. Тепер же, BILLA взялася за оновлення своїх магазинів, почавши зі свого першого супермаркету в Україні, відкритого ще в далекому 2000-му році. Через 17 років після першого відкриття, компанія провела повторний запуск вже оновленої торгової точки. Що змінилося і як виглядає супермаркет BILLA нового формату – у фоторепортажі RAU з урочистого відкриття магазину.
В оновленому магазині BILLA обладнано два входи, покликаних розділити потоки покупців, які входять в супермаркет і покидають його. Каси розташовані у дальнього від метро входу. Таким чином відвідувачі, що заходять в магазин по дорозі додому, виходять з маркету через інші двері, не заважаючи іншим і не створюючи натовпу.
Відразу при вході в магазин – відділ овочів та фруктів. На стінах відділу – фото реальних українських аграріїв – постачальників BILLA, які запевняють відвідувачів, що на полицях супермаркету представлена тільки найсвіжіша продукція від українських господарств.
Навпроти овочів розташувався великий відділ з кулінарією та м’ясо-ковбасними виробами.
У цій частині магазину також можна замовити піцу, яку обіцяють приготувати всього за 15 хвилин, і підсмажений на грилі м’ясний або рибний стейк.
В асортименті кулінарії не тільки традиційні салати і другі страви, а навіть український борщ і гороховий суп.
Багато місця в магазині віддали сирному відділу, широкий асортимент якого зможе задовольнити найвибагливішого клієнта.
В оновленому супермаркеті також з’явилася і власна пекарня, що забезпечує хлібний відділ великим вибором власної випічки. Поспостерігати за роботою пекарні можна прямо з магазину.
У рибному відділі покупцям доступна як жива і свіжа риба, так і рибна продукція власної коптильні, а також заморожені морепродукти.
Свіже м’ясо для магазину забезпечує власний обробний цех, спостерігати за роботою якого можуть всі відвідувачі супермаркету.
Недавній конфуз з котом в Фуршеті не налякав менеджмент BILLA – крупи, солодощі та частина фермерських продуктів в супермаркеті продаються на вагу.
В оновленому магазині було встановлено абсолютно нове торговельне та холодильне обладнання. При цьому торговий зал став набагато просторішим, а проходи між стелажами – ширшими, що значно полегшує переміщення по магазину з візком і робить процес покупки набагато зручнішим і приємнішим. До слова, загальна площа торгового залу – 2 540 кв. м, хоча візуально магазин здається більшим.
Багато вільного простору і в прикасовій зоні.
У торговій точці також попрацювали над навігацією і пошуком необхідних товарів. Великі вказівники допомагають легко знайти не тільки потрібний відділ, але і групи товарів.
Значну частку асортименту магазина займає власна торгова марка Billa – Clever. Товари цієї СТМ представлені в багатьох категоріях товарів – від хліба і консервації, до побутової хімії.
Біля виходу з магазину розташована інформаційна зона, де покупців повідомляють про гарантії, для клієнтів BILLA. Наприклад, якщо покупець виявить, що у продукту закінчується термін придатності, магазин обіцяє надати замість нього один аналогічний товар безкоштовно. А той покупець, який простоїть в черзі більше п’яти хвилин – може розраховувати на купон на знижку.
Поруч клієнтам магазину пропонують долучитися до покращення Billa. Свої пропозиції, побажання або скарги в компанії пропонують надсилати за допомогою WhatsApp або Viber.
Помітно виділені в супермаркеті зони напоїв і елітного алкоголю.
Судячи з барної стійки, обладнаної в цьому відділі, незабаром тут можна буде придбати і розливне пиво.
З інших додаткових сервісів, представлених в магазині, також можна відзначити невелику кав’ярню, розташовану поруч з фуд-холом.
У день відкриття практично всі столики на фуд-холі були зайняті бажаючими взяти участь у розіграші призів, який приходив зовсім поруч.
BILLA приготувала для своїх відвідувачів масштабну розважальну програму, а також конкурси з розіграшем цінних призів.
При цьому багато уваги організатори святкового відкриття приділили дітям. На вході до супермаркету була встановлена дитяча кухня. Кожна дитина могла спробувати відгадати всі інгредієнти певної страви і в разі успіху отримати чек, який на касі супермаркету можна було обміняти на подарунок.
Ще одне «диво техніки» для дітей було обладнано в центрі торгового залу, неподалік від м’ясного відділу. Натиснувши на одну з кнопок, поруч з пірамідою з тварин, дитина могла почути голоси корови, вівці або гусака.
На території магазину також проходили різні майстер-класи для дітей, наприклад – малювання або розпис імбирних пряників.
Залучити більше покупців в день відкриття повинні були Шоу від Майстер-шеф діти, а також майстер-клас і автограф-сесія з Ольгою Фреймут.
Слід зазначити, що компанія виконала значну роботу не тільки всередині магазину, але і зовні. Зокрема, BILLA змінила фасад супермаркету, повністю оновила плитку перед магазином, встановила невелику велопарковку, і навіть обладнала лавки, поряд з якими були висаджені невеликі дерева.
Аналогічні рішення компанія реалізувала і з торцевого боку торгового об’єкта, яка раніше пустувала. Правда, всі роботи до дня відкриття в компанії завершити не встигли, тому незважаючи на дрібний дощ в день відкриття, будівельники були змушені в поспіху завершувати укладання плитки.
Незважаючи на це, слід визнати, що масштабне анонсування святкового відкриття за допомогою зовнішньої реклами і соцмереж не минуло дарма – не дивлячись на будній день, в магазині вже з самого ранку було багато людей. Тому святкове відкриття можна назвати успішним.
Що стосується подальших планів розвитку компанії, то ними менеджмент українського підрозділу BILLA пообіцяв поділитися вже найближчим часом. Редакція RAU буде оперативно інформувати читачів про новини компанії.
Читайте також –
Grand Оpen Le Silpo: фоторепортаж з відкриття першого в Одесі делікатес-маркету Fozzy Group