
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Раніше вона очолювала напрям маркетингу столичного торгово-розважального центру Gulliver.
В комментарі RAU Надія Лінська розповіла, що в Arber Fashion Group вона візьме на себе цілий комплекс завдань: від формування маркетингової стратегії компанії до її успішної реалізації. Також в її компетенції буде розвиток брендів компанії: Arbеr і преміальної лінії Gregory Arbеr, а також F’91.
«Першочергові завдання: формування команди та організація взаємодії з торговими майданчиками ТРЦ/ТЦ в розрізі маркетингу. У перспективі стоїть завдання побудувати модель операційного управління та комунікацій маркетингу компанії», – сказала Лінська.
За її словами, зараз Arbеr Fashion Group починає новий виток розвитку, активно працює над втіленням в життя інноваційної програми персональних сервісів для бренду Arber і програми «постійної вигоди» для мегасторів F’91. У зв’язку з цим в компанії формується нова команда з великим досвідом з різних сфер і високими компетенціями.
Нагадаємо, раніше посаду директора з маркетингу Arber Fashion Group займала Людмила Міщенко.
Надія Лінська призначена на посаду CMO Arber з 10 жовтня. Її досвід в маркетингу складає близько 15 років. Більше 10 років вона пропрацювала в мережі мультибрендових універмагів GRAND GALLERY (понад 100 європейських брендів жіночого, чоловічого та дитячого одягу від середнього сегмента до преміум). Ще близько року – в оптовій компанії Milavitsa.
З 2012 року Надія вела напрямок реклами столичного ТРЦ Ocean Plaza, а з 2013-го очолила управління заходів і реклами ТРЦ. З квітня 2014 року по лютий 2017-го керувала відділом маркетингу в ТРЦ Gulliver.
Також консультувала низку роздрібних проектів МСБ – від створення бренду до відкриття роздрібної торгівлі та подальшого маркетингового супроводу.
Довідка. Arbеr Fashion Group – найбільший вертикально інтегрований fashion-холдинг України. Компанія працює на українському ринку вже більше 27 років. Зараз представлена більш ніж 100 магазинами Arbеr і 30 мегасторами F’91 у всіх регіонах країни.
Власний виробничий комплекс Arbеr Fashion Group включає шість фабрик, які випускають широкий асортимент одягу: піджаково-костюмну групу, джинсові вироби, трикотаж, верхній одяг. Одяг виробляється з матеріалів, що поставляються за прямими контрактами з провідними світовими виробниками.
Читайте також –
Огляд відкриттів в fashion-рітейлі: Marc O’Polo, COLUMBIA та нові магазини Inditex