Новини логістики та e-commerce: modnaKasta, ROZETKA, Lamoda, запуск eva.ua і інші

Новини логістики та e-commerce: modnaKasta, ROZETKA, Lamoda, запуск eva.ua і інші

16.11.2017 09:00
  503
Дарья Златьева

Головні новини за тиждень в сфері e-commerce і логістики: відділення для видачі замовлень modnaKasta в Даринку, співпраця Укрпошти з Lamoda.ua, рекорди в День холостяка на Alibaba, зміна пріоритетів Нова пошта і багато іншого.

Відділення modnaKasta відкрилося в маркет молі Даринок

modnaKasta відкрила центр обслуговування клієнтів в маркет молле Даринок. Нове відділення площею 30 кв. м стало 46-м в мережі modnaKasta.

Відділення знаходиться на першому поверсі маркет молла в прикасовій зоні супермаркету Фуршет. У функціонал центру входить обслуговування клієнтів, які зробили покупку в інтернет-магазині. У відділенні покупці можуть отримати товар, приміряти його і оплатити.

modnacasta

У разі, якщо покупка з яких-небудь причин не підійшла, клієнти можуть скористатися ще однією обов’язковою послугою – повернути товар і отримати свої гроші назад. Антоніна Арбузова, комерційний директор маркет молла Даринок каже, що з відкриттям відділення modnaKasta відвідуваність повинна вирости в середньому на 6 000-12 000 чоловік щомісяця. До кінця 2017 modnaKasta планує відкрити 60 відділень по всій країні.

Довідка. Маркет молл Даринок – це великий торговий об’єкт, який є симбіозом великого шопінг-молу і ринку. На площі в 68 000 кв. м розташовано декількаох торгових залів, де працює понад 3 500 магазинів і торгових точок.

Alibaba показала рекордні продажі в День холостяка на $ 25 млрд

LIGA.Net з посиланням на Bloomberg повідомляє що за добу маркетплейс Alibaba продав рекордну кількість товарів.

Обсяги продажів китайської компанії Alibaba Group в День холостяка (11 листопада) склали 168,2 млрд юанів ($ 25,3 млрд). Це на 39% більше, ніж в минулому році.

За даними онлайн-рітейлера, 90% замовлень були зроблені через мобільні додатки. На піку рітейлер проводив 256 тисяч транзакцій в секунду.

Продажі щонайменше 82 брендів досягли 100 млн юанів. У трійці лідерів: Nike Inc., Xiaomi Corp. і Uniqlo Co.

Alibaba Group володіє торговими майданчиками AliExpress, Tmall і TaoBao. Китайська компанія влаштовує розпродажі в День холостяка, аналогічні “чорної п’ятниці” в США з 2013 року.

ROZETKA генерує 15% обороту інтернет-магазину Toys.com.ua

Інтернет-магазин Toys.com.ua рік тому почав співпрацю з маркетплейсом ROZETKA. Керівник проекту Єгор Приходько розповів, що 10% асортименту, представленого на маркетплейсі, дають 15% всього обороту Toys.com.ua. За словами Приходько, цей показник буде ще вище в пікові періоди. ROI даного каналу продажів становить 120%.

Крім власного порталу, компанія продає товар за допомогою hotline, email, CEO, CPC. “Hotline дає дуже хороший результат по моделі СРА та конверсію до 14%. Канал є повністю окупаємим, але результати ROZETKA краще “, – стверджує він.

Компанія оплачує маркетплейсу два платежу: абонплату за місяць і комісію. Комісія списується тільки тоді, коли клієнт на Нова пошта забирає замовлення. Після надходження замовлення сума комісії «заморожується» і товар стає неактивним до тих пір, поки інтернет-магазин його не відправить. Як тільки статус товару змінився на “відправлено”, після цього товар знову з’явивляється в продажу на ROZETKA.

Більше про те, як інтернет-магазину почати продавати на маркетплейсі, читайте в матеріалі Як інтернет-магазину заробити на ROZETKA

EVA запустила інтернет-магазин в тестовому режимі

Одна з найбільших в Україні мереж дрогері – лінія магазинів EVA – запустила власний онлайн-майданчик.

Поки що інтернет-магазин рітейлера працює в тестовому режимі.

Интернет-магазин Ева

В інтернет-магазині представлено 6 категорій товарів: догляд за собою, декоративна косметика, парфумерія, для дітей, побутова хімія, натуральна косметика. У магазині, зокрема, можна зробити сортування по брендам, країнам-виробникам, цінового класу та іншим параметрам.

У жовтні на Bigl.ua купили товарів на 52 млн грн

За даними Factum Group Ukraine, в жовтні Bigl.ua увійшов в топ-5 українських e-commerce проектів.

У жовтні Bigl.ua відвідала рекордна кількість користувачів – 6 млн. “Орієнтованість проекту на поліпшення купівельного досвіду принесла результати. Ми постійно працювали над якістю обслуговування і завдяки цьому у маркетплейса сформувалася аудиторія постійних покупців, – підкреслив керівник Bigl.ua Андрій Здор. – Але цього було недостатньо для масштабування проекту. Тому команда взялася за залучення нових користувачів. За рахунок послідовної стратегії нам і вдалося досягти таких охватов менше ніж за 2 роки “.
Бигльюа

Зростання трафіку позначився і на товарооороті маркетплейсу. Тільки в жовтні 2017 року українці купили на Bigl.ua товарів на 52 млн грн. Це на 20% більше, ніж за той же період в 2016 році.

Рекордного показника досяг в цьому місяці і середній чек – 561 грн. У жовтні 2016- го він був на 13% нижче (489 грн).

Lamoda збільшила географію покупок завдяки Укрпошті

Компанія Lamoda почала співпрацювати з одним з найбільших поштових операторів України – Укрпоштою. У компанії найбільша мережа – більше 11 500 відділень. У деяких населених пунктах – це єдиний оператор поштового зв’язку. Тепер замовляти одяг і взуття на сайті Lamoda.ua зможуть жителі найвіддаленіших і малонаселених районів країни.

«Ми пропонуємо доступні тарифи, покращуємо канали доставки, запустили нові зручні продукти і сервіси, як для покупців, так і для підприємців, що працюють в сегменті електронної комерції і допомагаємо їм вийти на міжнародні ринки», – сказав в. о. генерального директора Укрпошта Ігор Смілянський.

Lamoda співпрацює з Нова пошта, Міст Експрес і почтоматамі Приватбанку. За допомогою доставки Укрпошта компанія бачить можливість розширити географію покупців Lamoda.

Співпраця з Укрпошта піде на користь не тільки клієнтам, які отримають доступ станом на 1 500 брендів з усього світу, вважає Катерина Микула: «Доступні тарифи Укрпошта дозволяють нашим партнерам субсидувати безкоштовну доставку клієнтам Lamoda. Крім того, багато партнерів розглядають вихід на інші ринки, наприклад за допомогою Lamoda.kz. Завдяки новим зниженим тарифами Укрпошта і KZPost, українські постачальники можуть здійснювати продаж в в Казахстані».

Інтернет-магазин Watsons генерує 7000 покупок в місяць

Коли у травні 2016 року інтернет-проект компанії почав роботу в тестовому режимі, на сайті було представлено всього 3000 SKU. Кількість покупок було мізерна – всього 47. У компанії відзначали низький, майже нульовий відсоток конверсії – 0,03%.

Через півтора року сайт став генерувати трохи більше 1% доходу компанії, що вважається непоганим показником. Watsons Україна орієнтується на зарубіжних колег, у яких частка обороту інтернет-продажів становить 5%.

Середній чек онлайн більше ніж офлайн в рази тому що при замовленні на 400 грн і вище, покупець отримує безкоштовну кур’єрську доставку та купляютьтовари великими упаковками. Клієнти здійснюють на сайті більше 7000 покупок в місяць. Основний трафік інтернет-магазину генерують e-mail, органіка і платні канали.

Кількість SKU було збільшено до 20 000, серед них з’явилися позиції, яких у фізичних магазинах немає. Наприклад, покупцям пропонуються веб-ексклюзиви в категорії професійного догляду за волоссям, працюють спеціальні пропозиції тільки для онлайн-покупців.

З вересня компанія почала працювати над адаптивним дизайном, тепер користувачеві буде зручніше замовляти покупки, в тому числі і з мобільних пристроїв. Також зовсім скоро система стане автоматично додавати подарунки покупцеві при виконанні певних умов (GwP – gift with purchase).

В процесі знаходиться запуск оплати карткою на сайті – PSP. До цього покупець оплачував товар у відділенні Нова пошта або кур’єру при доставці додому. Клієнти мережі зможуть купувати на подарунок віртуальні подарункові карти. Наступним сценарієм, який буде реалізований, стане замовлення в інтернет-магазині і отримання його у фізичній торговій точці.

LeBoutique відкрив точки збору речей на благодійність

Онлайн-рітейлер LeBoutique відкрив точки збору речей на благодійність відразу в трьох містах – Києві, Одесі та Харкові.

Шопінг-клуб спільно з Благодійним фондом «Карітас України» ініціював charity-проект «Допомагаті leгко». У Києві відділення розташовується за адресою вулиця Г. Сковороди, 1, в Харкові – на вулиці Я. Мудрого, 38 і в Одесі – на вулиці М. Арнаутська, 74

У цих центрах видачі товарів LeBoutique встановили спеціальний благодійний бокс для збору одягу, взуття та дитячих іграшок, який буде працювати на постійній основі.

Частка безготівкових розрахунків з використанням карт досягла 38,6%

Національний банк України повідомив, що за результатами третього кварталу 2017 року частка безготівкових розрахунків в загальному обсязі операцій з використанням платіжних карт в Україні склала 38,6% (38,1% у другому кварталі), збільшившись з початку поточного року на 3,1% .

Загальна кількість операцій з використанням платіжних карт, емітованих українськими банками, за три квартали 2017 року склало 2,22 млрд шт., А їх обсяг – 1458 млрд грн, тобто, в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року, ці показники зросли відповідно на 22 , 2 і 29,0%. При цьому спостерігається стійке зростання саме безготівкових розрахунків – за кількістю операцій на 29,5% і за обсягом на 41,6%, в порівнянні з аналогічним періодом 2016 року.

Розподіл безготівкових операцій з використанням платіжних карток за третій квартал 2017 року свідчить, що за обсягами найбільшу кількість безготівкових операцій припадає на операції в мережі інтернет – 39%; а за кількістю – на розрахунки в торговельних мережах – 52,4%. Таким чином українські споживачі найбільше платять картами в онлайні (84 млрд грн), але найчастіше – в торгових мережах (310 млн транзакцій).

За результатами третього кварталу 2017 року, в порівнянні з початком року, збільшилася загальна кількість:

  • активних платіжних карт – на 5,2% і склало 34,1 млн шт .;
  • платіжних карток з магнітною смугою і чипом – на 91% і склало 7,5 млн шт .;
  • безконтактних платіжних карт – на 22,9% і склало майже 2,4 млн шт.

За дев’ять місяців 2017 року також ще відбулося помітне розширення платіжної інфраструктури. Так, кількість підприємств торгівлі і сфери послуг, які пропонують своїм клієнтам можливість здійснювати безготівкові розрахунки за допомогою платіжних карток, за цей період зросла на 13,1% (на 19 112 одиниць) і склала більше 165 000 одиниць.

Auchan починає розвивати мікро-магазини без кас і персоналу

Щоб зробити покупку в такому магазині потрібен лише смартфон з QR-кодом і додатком Auchan Minute.

За інформацією на офіційній сторінці компанії в соцмережі Facebook, перший тестовий магазин інноваційного формату Auсhan Minute відкрився в Китаї. Найближчим часом компанія планує масштабування цього формату.

e-commerce

Як пише портал Кiosksoft, Auсhan планує відкрити кілька сотень автоматизованих магазинів формату Auсhan Minute в Китаї. Для розвитку роздрібної мережі автоматизованих магазинів без персоналу Auсhan вирішив об’єднати зусилля спільно з китайським виробником електроніки Hisense.

Основна концепція мікро магазинів Auсhan Minute полягає у відмові від використання торгового та касового персоналу, в повній автоматизації процесу здійснення покупок, коли платежі за товари проводяться через смартфон. Клієнтам Auсhan Minute досить відсканувати QR-код на вхідних дверях, щоб увійти магазин. Потім за допомогою камери смартфона відсканувати штрих-коди потрібних продуктів, додаючи їх у віртуальну корзину мобільного додатка. Далі покупцеві слід перевірити свій список покупок і завершити онлайн оплату товарів перед виходом з магазину.

Довідка. Holding Auchan – французька корпорація, представлена ​​в 16 країнах світу, що включає в себе три великих автономних організації: Auchan Retail, Immochan і Oney Banque Accord.
До групи Auchan до кінця 2015 року в різних країнах входило 962 гіпермаркету і 2 874 магазина біля будинку. В Україні компанія представлена ​​20 торговими об’єктами, які працюють у форматі «гіпермаркет».

Нова пошта займеться оптимізацією внутрішніх процесів замість зростання мережі

Ірина Холод в інтерв’ю RAU розповіла про те, що зараз компанія оптимізує роботу всіх внутрішніх процесів після активного зростання мережі.

Нова пошта буде реформувати структуру і функціонал департаменту маркетингу, покращувати сегментування користувачів. У компанії накопичився величезний обсяг знань про клієнтський досвід, аналізуючи який, вона може робити більш глибоку сегментацію. У базі користувачів Нова пошта вже більше 5 млн фізосіб і понад 19 000 корпоративних клієнтів. Комунікація буде все більше переходити в діджитал простір. Власники розглядають нові горизонти в роботі Нова пошта на локальному та міжнародному ринках.

У короткострокових цілях Нова пошта: розширення автопарку і штату кур’єрів. У довгостроковій перспективі компанія планує вдосконалити досвід користування адресною доставкою, зробити її прозорою, прогнозованою і керованою для клієнта.

Читайте також – 

Десять e-commerce-трендів 2017 року: кіберлистопад, чат-бот, штучний інтелект, уберізация та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку