В Києві відкрився METRO в новому форматі (+фотозвіт)
METRO Cash&Carry Ukraine коригує стратегію, і оновлює формат гіпермаркетів. Що змінилося в об’єкті на Петрівці в Києві: бліц-репортаж.
Мережа METRO українцями завжди сприймалася як гіпермаркети для оптових покупців: приватних підприємців, невеликих компаній, а то і магазинчиків середньої руки. Однак зараз в цьому форматі продовжувати працювати стає все складніше, тому рітейлер вирішив дещо змінити політику. В тому числі й оновити свої торгові точки, зробивши ставку вже не лише на оптових покупців, але і на звичайних споживачів, що заходять у гіпермаркет за двома-п’ятьма одиницями товарів.
Як виглядає новий формат METRO, який розпочав роботу о 8.00 ранку в суботу, 5 листопада, у Києві на проспекті Степана Бандери, а також інформацію про знижки, подарунки та бонуси – в нашому бліц-репортажі.
Повний репортаж дивиться тут.