Чути один одного: чому український бізнес і контролюючі органи мають працювати за одними правилами В ході RAU Expo 2025 провідні компанії ритейлу відкрито й доволі емоційно обговорювали з представниками державних органів... Best RAU ExpoДержава 15 Липень 2025 648
Що таке «Купити з RozetkaPay» та як оплата в один клік збільшує конверсію замовлень Під час виступу на RAU Expo 2025 Олексій Миропольський, комерційний директор RozetkaPay розповів, що 70% покупців не доходять до... Best RAU ExpoE-commerce 15 Липень 2025 366
Нові формати та нові правила гри: як зараз розвивається ринок торговельної нерухомості Під час RAU Expo 2025, що відбулася 11–12 червня пройшла панельна дискусія «Ринок торговельної нерухомості. Нові формати та... Best RAU ExpoНовини партнерів 14 Липень 2025 851
Майбутнє інтернет-покупок: до чого треба готуватися українському e-commerce Директор омніканального напряму «Онлайн Торгівля» Епіцентр К Віталій Скрипченко в ході RAU Expo 2025 проаналізував... Best RAU ExpoE-commerce 11 Липень 2025 1236
Великі успіхи малих форматів: як малі ТЦ у регіонах стають вигідними інвестиціями CEO WR Group Ольга Яремчук розповіла в ході RAU Expo 2025 про те, як формується нова генерація комерційної нерухомості та чому малі... Best RAU ExpoДосвід 10 Липень 2025 456
Досвід Фокстрот: як збільшувати продажі в еру AI На RAU Expo 2025 СМО Фокстрот Олег Нікольський та СРО eSputnik Олег Лєсов поділилися досвідом успішної співпраці ритейлера з... Best RAU ExpoE-commerce 10 Липень 2025 500
Дмитро Соколовський, Harvest: Знижки більше не працюють — люди шукають сенс і підтримку Ключовим аспектом перебудови стало переосмислення маркетингових стратегій, де акцент змістився з цінових знижок на... Best RAU ExpoМаркетинг 9 Липень 2025 684
Відчувати ринок: як дані замінюють інтуїцію в сучасному ритейлі (+презентація) Що робить ритейлер, коли у нього недостатньо даних? Він спирається на власну інтуїцію. А потім думає, чому ж кампанія не... Best RAU ExpoАналітика 9 Липень 2025 457
Тетяна Білошицька, KFC: Як мережа йде навипередки та вже працює над лояльністю покоління зумерів Під час RAU Expo 2025 Тетяна Білошицька, директорка з маркетингу KFC розповіла, як бренд у повномасштабне вторгнення досліджує... Best RAU ExpoДосвід 8 Липень 2025 1209
Формула успіху: на чому тримається ефективне партнерство між виробниками та ритейлерами В рамках RAU Expo 2025 представники мереж та постачальники на власних прикладах показали як довіра між партнерами,... Best RAU ExpoДосвід 7 Липень 2025 718
Марія Бабчук, Eva Beauty: Роль фізичного магазину в епоху омніканального ритейлу Керівник відділу маркетингу Eva Beauty Марія Бабчук під час свого виступу на RAU Expo 2025 розповіла про досвід Eva Beauty в... Best RAU ExpoДосвід 4 Липень 2025 979
Олексій Зозуля, Фокстрот: Частка «сірого» ринку електроніки у порівнянні з довоєнним періодом зросла удвічі На панельній дискусії в рамках сесії «Аналітика. Тенденції розвитку ринку ритейлу, вектори, ключові маркери 2024-25» на RAU... Best RAU ExpoRAU Analytics 3 Липень 2025 925